Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 aprilie 2010

Sarmalute in foi de stevie


Minunate aceste sarmalute!!!! Toata familia le adora. Daca vreti o mancarica de post, puteti inlocui carnea cu ciuperci si ies la fel de minunate, pentru ca gustul steviei le innobileaza.

Iata si reteta:

Ingrediente: 1 kg carne tocata, 6 legaturi de stevie, 2 legaturi ceapa verde, o legatura marar si una de patrunjel, 200g orez, 2 linguri bulion, sare, piper, dupa gust.

Cum am procedat: am pregatit mai intai umplutura astfel: am tocat ceapa verde si am inmuiat-o putin in ulei, apoi am adaugat peste ceapa o lingura de bulion amestecand continu cateva minute. Am tocat patrunjelul si mararul. Am spalat bine orezul, in cateva ape fierbinti, apoi am amestecat carnea, cu ceapa, verdeata si orezul, am adaugat sare si piper si am uniformizat bine compozitia.

Apoi am pregatit foile se stevie, astfel: le-am spalat bine pe fiecare in parte, apoi am taiat coditele si am "raschetat" nervura principala a fiecarei frunze, aducandu-o la nivel.
Dupa ce le-am pregatit pe toate, am infierbantat o oala cu apa si am cufundat frunzele de stevie in apa clocotita pentru cateva minute. Nu trebuie lasate decat foarte putin timp, pana devin maleabile la impachetat. Daca sunt lasate prea mult, se vor rupe la impachetat si se vor sfarama sarmalutele la fiert.

Dupa ce frunzele de stevie au devenit maleabile, le-am scos intr-o strecuratoare si le-am lasat sa se racoreasca atat cat sa poata fi manevrate, apoi am inceput impachetarea.

Am asezat cateva foi pe fundul cratitei, apoi am inceput sa asez sarmalutele in cercuri concentrice. Dupa ce am terminat de impachetat toata compozitia, am adaugat apa atat cat sa acopere sarmalele si am asezat cratita pe foc mic pentru cca 45 de minute. Intre timp am pregatit un sos dintr-o lingura de faina si o lingura de bulion, sare, piper si verdeata tocata pe care le-am diluat cu apa intr-un bol de cca 300ml. Dupa 45 de minute, am adaugat sosul peste sarmale si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru inca 20 de minute.


Au iesit un deliciu!
Se servesc cu smantanica!
Uite si o portioara pentru voi! :)

Pofta bunicica sa aveti!!!

4 comentarii:

maria mihalache spunea...

Mi-ai facut o pofta de am inceput sa salivez.............foarte bine arata.Si mie imi plac tare mult aceste sarmalute, nu am reusit inca sa le fac dar sunt in plan.
Seara buna!

Dana2dor spunea...

Cred ca le voi repeta si eu,Maria, week-end-ul viitor, cand vor veni si copiii la masa...
O seara excelenta si tie! Paaa!

diana spunea...

Cred ca sunt grozave;;;si mi-am amintit de-o isprava de-a mea. Am vrut sa fac sarmalute cu stevie si dupa ce am oparit frunzele (prea mult, dar atunci nu stiam) au devenit exact ca ........un piure, aproape. Nici vorba sa mai invelesti sarmale cu asa ceva. Dar tot patitu-i priceput.

boscodina spunea...

cu asa poze si prezentare am o mica problema existentiala...pot primi o portie mai mare? :)
un weekend de milioane cu mult soare!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase