Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

30 aprilie 2010

Rosii umplute cu carne si orez


Cand am preparat acei minunati dovlecei rotunzi umpluti cu carne, v-am povestit ca am umplut si cateva rosioare cu aceeasi umplutura.

Pentru umplutura, gasiti ingredientele aici.


Rosioarele le-am spalat bine si le-am taiat un capac in partea cu codita, le-am scos miezul pe care l-am tocat si l-am introdus in amestecul pentru umplutura, apoi am umplut rosiile, am pus capacelele si le-am introdus in cuptorul preincalzit asezate frumos intr-un vas termorezistent.

Un deliciu!!!

4 comentarii:

maria mihalache spunea...

Eu pun in acelasi vas dovlecei, rosii si ardei gras...........isi iau gustul unul de la altul si e un deliciu.
Frumoase au iesit si tare bune trebuie sa fie.

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Draga Laura,
Super reteta, super blog..imi place...esti super priceputa!

sarah spunea...

mereu am gasit pe acest blog o reteta cand am avut nevoie de ea.este unul dintre blog-urile mele preferate.ideea cu dovlecei sau rosii umplute este de departe foarte apreciata.o minunata forma de diversificare.o zi mununata

ellis spunea...

F bun...asa fac si eu! Arata si f bine!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase