Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

11 decembrie 2009

Mini gugelhopf cu stafide si nuci

Mosul Nicolae mi-a adus niste forme dragute, asa ca, pentru a-i multumi, am copt in ele acesti deliciosi mini-gugulufi. N-am apucat sa pozez si sectiune, pentru ca Mosului i-au placut asa tare, incat i-a luat si i-a daruit celor dragi mie: copiilor, soacrei, cumnatei etc.

Aici sunt vasutele:


Si acum, reteta!

Ce am folosit:
250g margarina Rama (aceea in forma de cub)
250g zahar
6 oua
500g faina
1 pliculet praf de copt
2 pliculete zahar vanilinat
125 ml lapte
sucul de la o lamaie
100g stafide
100g nuci maruntite
margarina si pesmet pentru tapetat formele
zahar pudra pentru pudrat gugulufii copti

Cum am procedat:
Am frecat untul cu zaharul si zaharul vanilinat, apoi am adaugat pe rand oualele inglobandu-le treptat in compozitie, apoi am adaugat faina si am subtiat putin compozitia cu laptele rece, amestecand cu o lingura usor de sus in jos. Am adaugat sucul de lamaie, stafidele si nucile usor rumenite si sfaramate.
Am uns formele cu margarina si pesmet, am turnat compozitia in ele si le-am introdus in cuptorul preincalzit.
Nu trebuie sa stea prea mult, pentru ca in aceste forme se coc foarte repede, cca 15 minute.
Daca optati pentru un singur guguluf mare, lasati prajitura mai mult in cuptor.

Iata ce minunatii au iesit:

Daca i-au placut atat de mult Mosului Nicolae, cred ca-i voi pregati o serie si lui Mos Craciun:)

4 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Vreau si eu un guguluf micut, ca eu am doar forma mare...

ilcucchiaiodoro spunea...

Squisito!

Momo spunea...

foarte frumosi pudratii tai!

Razvan spunea...

Arata absolut delicios

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase