Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

10 ianuarie 2012

Trei salate vegetale - Aperitive de Sarbatoare

Iata ca am revenit cu retetele pentru cele Trei salate vegetale care alaturi de Trei salate cu peste fac parte din gama Aperitivelor de Sarbatoare. Va voi prezenta pe scurt compozitia, intrucat consider ca nu am prea multe de povestit la capitolul preparare. Dozarea ingredientelor o las la aprecierea voastra, in functie de preferinte.


Pentru Salata de legume sotate, am folosit amestecul gradinaresc de legume (congelate) marca Iglo (contine: morcovi, porumb, mazare, conopida, ardei gras). Am inabusit putin legumele, fara alte adaosuri. Am preparat un sos din maioneza light si iaurt (jumatate si jumatate), sare si piper. Nu a fost nevoie de mai mult pentru un aspect placut si un gust pe masura.

Pentru Salata de cruditati, am folosit: morcovi, telina si mar, razuite mare si putin hrean razuit fin. Aici am folosit doar maioneza light, sare si putin suc de lamaie. Sanatoasa si delicioasa!

Pentru Salata de ciuperci, am folosit ciupercute conservate (doua borcane de 350g) maruntite. Sosul l-am facut din maioneza light si smantana (jumatate si jumatate), mujdei din 3-4 catei de usturoi, sare si piper dupa gust. Sunt sigura ca va este cunoscut gustul acestei salate delicioase, iar daca l-ati uitat, faceti bine si improspatati-va memoria, ca merita!

 Va doresc tuturor o seara excelenta si mult spor!

3 comentarii:

Cris spunea...

Oh, da! Ce bine arata prezentate asa! Cel putin cu ultimele doua sunt obisnuita, insa, vorba ta, nu strica sa mai improspatam putin memoria. Prima suna si ea delicios si are marele avantaj ca nu pare greu de facut :) Multumim pentru idee!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Cris!
Da, par banale, dar sunt sanatoase si gustoase si se fac usor si ii bucura deopotriva pe toti prietenii atunci cand ii ai la masa. Chiar au avut toate succes!

Carmen spunea...

3 sortimente simple si incredibil de gustoase !
trebuie sa marturisesc faptul ca preferata mea ramane insa salata de ciupercute, pentru ca imi plac ciupercile la nebunie si pentru ca imi place usturoiul tare tare !

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase