Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

30 ianuarie 2010

Bomboane Raffaello - Homemade Raffaello Candy


Asa cum v-am povestit in postul anterior, alaturi de Bomboanele Lioara, am produs si aceste delicate si delicioase bomboane Raffaello. Pentru cunoscatori si mai putin cunoscatori, trebuie sa specific ca aceasta nu este reteta originala, ci una improvizata de mine, ad-hoc, in functie de ce am avut in "dulapiorul fermecat". Rezultatul este asemanator, insa cei care le-au consumat mi-au declarat ca sunt cu "infinit" mai bune decat cele din comert.

Trebuie sa va mai atrag atentia ca din cantitatile prezentate mai jos ar putea rezulta cca 40 de bucati, insa eu am format doar 20 de bucati, restul compozitiei l-am folosit la urmatoarele Bomboane Bounty pe care le voi prezenta ulterior si care, avand crusta de ciocolata mai groasa, deci a intrat mai putina umplutura de cocos, a ajuns pentru inca 40 de bomboane.

Deci, iata ce am folosit:

250g fulgi nuca de cocos, 200g ciocolata alba menaj, 200g unt de buna calitate, 100ml smantana dulce, 60 buc. alune de padure usor rumenite, daca va place mai dulce, puteti adauga si 1-2 linguri de zahar pudra.

Cum am procedat:

Am pus intr-un vas la bain marie ciocolata alba maruntita si smantana, dupa ce s-a topit complet ciocolata, am luat vasul deoparte si am adaugat untul taiat cubulete si am amestecat pana ce tot untul s-a topit si compozitia a devenit omogena.

Am adaugat apoi fulgii de cocos si am amestecat din nou pana i-am integrat in compozitie, apoi am lasat compozitia sa se raceasca bine. Dupa ce s-a racit am introdus vasul pentru inca 10-15 minute la frigider ca sa se intareasca mai mult compozitia.

Dupa ce s-a racit compozitia am luat cu o lingurita din ea si am format cu palmele bile in care am incorporat cate o aluna de padure (usor rumenita), apoi am rostogolit bilele prin fulgi de nuca de cocos si le-am asezat in hartiutele speciale pentru bomboane (pe care le-am gasit in sfarsit, dupa lungi cautari prin magazine). Am asezat toate bilele rezultate pe un platou si le-am introdus in frigider.

Au iesit frumoase foc si gustoase deopotriva.

aici alaturi de suratele ei mai cafenii
Si aici o sectiune:



Delicioase!!!

9 comentarii:

kity spunea...

ador aceste bombonele!!
am sa incerc reteta ta cu foarte multa placere!!

Dana2dor spunea...

Sunt intr-adevar excelente, Kity, iar reteta este usoara si ingredientele la indemana. Cred ca le voi repeta si eu foarte curand.
O zi placuta in continuare!

cremona spunea...

buna .sunt o incepatoare in ale bucatariei si incautarile mele de noi retete am descoperit mai bulte bloguri printre care si al tau.vreau sa te felicit pentru retetele tale,si sa indraznesc sa te intreb de unde achizitionezi ustensilele pt. bucatarie?de exemplu aceste forme pt. bomboane.multumesc anticipat si spor la bucatarit.

Dana2dor spunea...

Buna Cremona, si multumesc de complimente:)
Hartiutele le-am luat de la Carrefour Unirea, iar ustensilele le iau de pe unde le gasesc...

Unknown spunea...

Dana, reteta asta suna grozav! Am sa o incerc si eu in acest week-end. Le-as incerca si pe celelalte, dar sunt la dieta dupa maratonul culinar de sarbatori, si nu vreau sa cad in ispita :). Oricum, le voi incerca, pe rand, in saptamanile care urmeaza. Felicitari!!

Dana2dor spunea...

Si eu sunt la dieta, Kyra, dar mai pacatuiesc din cand in cand :)
Oricum, de Valentine's Day toata lumea are liber la dulce, nu-i asa?
Succes la prajiturit si Happy Valentine's Day!

Unknown spunea...

Dana, am incercat reteta ta azi... Cu regret si mare dezamagire tin sa-ti spun ca nu am apucat sa mananc decat o singura bomboana... Au disparut toate de pe patou in cateva clipite! Drept pentru care va trebui sa le mai fac o data in viitorul cat mai apropiat. Felicitari pentru reteta! E super! (PS: eu am folosit si cele 2 linguri de zahar pudra si nu mi s-au parut exagerat de dulci, ci tocmai bune)

Mihaela spunea...

Dana, bombonelele arata superb, le-am aratat prietenei mele si m-a rugat sa ii traduc reteta :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Mihaela :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase