Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 ianuarie 2011

Ostropel din aripi de curcan

 

In ultima vreme tot am facut si refacut aceasta mancarica usoara si gustoasa si nu am apucat sa-i fac o poza. Dar astazi m-am revoltat si am zis: nimeni nu mananca pana nu-i facem o poza. Asa ca de data asta nu a mai scapat si pot sa v-o arat si voua, ca tare frumoasa si delicioasa mai este.
De pregatit se pregateste foarte usor, iar reteta mea este chiar mai simpla si mai dietetica.

Ce am folosit:

trei aripi de curcan, taiate in doua, doua cepe, doi ardei grasi verzi, o cutie (250g) de rosii decojite si taiate cubulete, trei catei de usturoi, sare, piper, doua linguri ulei de masline, doua frunze de dafin si e trei cuburi de patrunjel verde.
  
Cum se procedeaza: 

Se spala bine aripile de curcan, se taie in doua si se pun la fiert in apa rece cu putina sare. Dupa ce da in fiert se indeparteaza toata spuma pana nu se mai produce si se lasa pana ce carnea a fiert, dar nu foarte mult, pentru ca nu trebuie sa cada carnea de pe os.

Intre timp se curata legumele, se taie ceapa si ardeii cubulete si usturoiul taiat feliute si se pune totul intr-o tigaie cu doua linguri de ulei pe foc mic; se amesteca din cand in cand si se lasa pana se inmoaie putin, apoi se mai adauga un polonic din supa in care au fiert aripile, rosiile cubulete, sarea, piperul si frunzele de dafin si se mai lasa cca 15 minute ca sa scada putin. La urma se adauga carnea fiarta si se mai lasa cca 10 minute ca sa intre aromele in carne, apoi se adauga patrunjelul si gata, este numai bun de servit.

 Ca garnitura am facut piure de cartofi. Se poate consuma si cu mamaliguta, dar si cu spaghete sau orez.


Va doresc tuturor o zi excelenta si mult spor!

4 comentarii:

denisia spunea...

arata super!
nu ma pricep la bucatarit dar imi plac mancarurile bune... am fost in vizita si am servit rosii pane...cu cascaval ras deasupra... au fost delicioase... daca ai o reteta cu asa ceva, chiar ma apuc de gatit... ♢

Lia spunea...

Tare bun ostropelul tau Dana.
Trebuie sa cumpar si eu niste curcan,mai ales ca e hipocolesterolic :)

Momo spunea...

una din mincarurile preferate ale copilariei,cu pui sau curcan de curte,o nebunie!:)

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Denisia!
Nu am facut pana acum rosii pane, dar voi incerca. Trebuie sa fie tare bune daca zici ca te-ai apuca de gatit pentru ele :):)

@ Asa e, Lia, curcanul e si gustos si sanatos :)

@ Alison draga, mi-am adus aminte acum vreo luna de mancarica asta pe care o facea mama mea, iar sotul meu imi cere mereu sa o repet, asa de mult ii place :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase