Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 octombrie 2008

Aperitiv - andive umplute cu crema de branza


Pentru 10 buc. ai nevoie de:
2 bucati andive
250g crema de branza - recomandabil usor picanta
o legaura patrunjel
sare (daca branza e nesarata), piper
un ardei iute rosu
fire de marar pentru decor

Cum am procedat:
Am spalat bine andivele si am desprins foile cu grija ca sa nu se rupa.
Am frecat crema de branza cu patrunjelul tocat marunt, sarea si piperul.
Am asezat foile de andive pe un platou, apoi am spritat branza in interiorul foilor,
am decorat cu o feliuta de ardei rosu (fara seminte) si cu fire de marar.


Acest "hors d'oeuvre" face parte din Platoul mix "Hors d'oeuvre pregatit pentru Meniul Party cu fitze.

2 comentarii:

Alina spunea...

Buna si mult spor iti doresc. Ca nou-venita, in primul rand o sa te felicit pentru fotografii. Intr-adevar "de revista", cum zicea cineva mai devreme pe aici. Sper sa ne mai auzim, eu sigur o sa fac parte dintre cititorii tai constanti.

Anonim spunea...

Multumesc in primul rand de vizita si de cuvintele frumoase!
Ma bucur sa stiu ca vei reveni si ca vei fi o cititoare constanta, iar eu ma voi stradui sa iti mentin interesul viu :)
Iti doresc si eu tot ce poate fi mai bun si mai frumos!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase