Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 septembrie 2009

Diplomat cu portocale si kiwi - la pahar


Si pentru ca tot m-a intrebat Mariana ce-am mai pregatit pentru musafirii de aseara, va marturisesc ca am facut o adevarata obsesie pentru deserturile la pahar, asa ca va prezint o noua varianta de diplomat, acest desert rapid si super-gustos si super-fatos... nu ma laud, dar asta este reactia "consumatorilor"... asa ca il recomand cu drag...

Iata, deci, ce am folosit pentru 4 pahare:
4 piscoturi, 4 portocale, 2 kiwi, 2 pliculete Crema pentru tarte cu fructe de la dr.Oetker, 250ml lapte rece, frisca din cca 150ml Creme patisserie de la Meggle, ciocolata pentru decor.

Si cum am procedat:
Am pregatit paharele, am pus cate un piscot maruntit in fiecare din ele; am stors doua portocale si am insiropat piscoturile din pahar, turnand cate doua linguri de suc peste ele, apoi am preparat crema conform instructiunilor de pe plic si am mixat frisca; am curatat si taiat cubulete fructele (doua portocale si doua kiwi), am asezat peste piscoturi cateva bucati de portocala si kiwi, apoi doua linguri cu crema, iarasi cateva bucati de fructe si apoi frisca; am ornat cu o jumatate felie de portocala si o jumatate de felie de kiwi, am mai gasit in frigider si cateva bobite de afine asa ca a ajuns cate una de pahar si am terminat cu un zigzag din ciocolata topita, asa cum se vede in imagine:


Nu va mai povestesc cum au fost apreciate, ca sa nu credeti ca ma laud :) dar va marturisesc totusi ca voi nascoci in continuare si alte combinatii :)

O imagine ca sa vedeti mai bine straturile:


O Duminica minunata va doresc!

3 comentarii:

Momo spunea...

minunat!

Mariana spunea...

Danuta!minunate si f.buna ideea asta cu deserturile astea minunate!sint mai rapide ca prajiturile si trebuie si o schimbare!am s-o adopt si eu,mai ales ca nu peste multa vreme voi avea rinduri de musafirii,ca am terminat cu santierul acu amenajarile de interior..asa ca desertul il voi adopta si cite ceva inainte pe baza de carne inca nu stiu dar poate va voi povesti!
Sa ne mai dai ideei ca sint ca la carte.
O duminica minunata !

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Alison :)

@ Draga Mariana, mie imi plac si pentru ca pot sa creezi "n" variante... si pana acum toti musafirii au apreciat toate variantele produse, de fapt au exclamat de placere :)si la vederea lor dar si in timp ce le consumau...
Eu mi-am facut rezerve de piscoturi si, in rest, ce fructe am prin casa, o crema rapida si putina frisca si gata desertul.
Pa-paaa si iti doresc o saptamana excelenta!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase