Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 mai 2009

Tortulet tiramisu cu fructe - ultra fresh


Acest tortulet l-am pregatit pentru soacra-mea, de Sfintii Constantin si Elena. Am sarbatorit-o la iarba verde, alaturi de mici, frigarui si fripturici pe gratar si salate asortate.

Tortuletul a fost de-li-cios, racoros si parfumat de numa!
Va rog sa-l incercati, bineinteles daca va plac combinatiile de frisca si fructe, pentru ca nu veti regreta!

Iata ce am folosit:

Un pachet de piscoturi cca 20 buc., doua plicuri Crema de vanilie pentru tarte cu fructe de la Dr.Oetker, 400ml lapte, o cutie Creme Patisserie de 500ml de la Meggle, doua portocale, un grepfruit, 3 kiwi, o banana si 20 capsuni.

Cum am procedat:

Am stors sucul de la portocale si grepfruit si l-am pus intr-un bol (fara adaos de zahar!)
Am preparat crema de vanilie conform instructiunilor de pe plic, apoi am batut frisca si am inceput asamblarea, astfel:

Am inmuiat piscoturile in sucul de citrice si le-am asezat in strat in vasul pregatit pentru tortulet. Am asezat deasupra un strat de crema de vanilie, apoi am presarat bucati de fructe: kiwi, capsuni, banana.

Deasupra am mai pus un strat de frisca, apoi inca unul de piscoturi inmuiate in suc de citrice. Am acoperit tortul cu un strat de crema de vanilie, am ornat cu frisca si fructe, asa cum se vede in imagine.

Este minunat dupa ce a stat minimum 3 ore la frigider.

Nu va pot povesti cat de parfumat, aromat si fresh a iesit!

Uite, aici va ofer si voua o felie:

12 comentarii:

cristina spunea...

super arata tortuletul tau!chiar nu m-am gandit pana acuma la Tiramisu cu fructe :D..e clar lam pus pe lista de asteptare!multumesc
pupici

Dana2dor spunea...

A fost un experiment excelent, nu-mi inchipuiam sa iasa atat de savuros datorita insiroparii piscoturilor cu suc proaspat de citrice!
Ti-l recomand cu bucurie!

Barbara Bakes spunea...

I have never made tiramisu because I am not a coffee drinker. But this version sounds perfect for me!

Dana2dor spunea...

I like coffee Barbara, but my doctor has forbidden for a period to coffee consumption. So my idea of the tiramisu.
It's tasty and healthy.

Jack T spunea...

Foarte elegant Resultat si din Experientä stiu cä afost foarte delicios. Compliment

Salutäri

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita si de complimente, Jacktels!
Iti doresc un sfarsit de saptamana excelent!

Nina spunea...

Hello Dana, merci de follow back si complimente pentru tot ce faci, inclusiv picnic pentru mama soacra!
hahaha...
Xo,Nina

Dana2dor spunea...

Hello Nina! E o placere sa te follow:)
Mereu descoper la tine retete inedite!!
Multam si eu de complimente si de follow back!!
Iti urez un we excelent!
Xo, Dana

anabel spunea...

Buna Dana, ai niste retete foarte bun.
Acest tort are o vopsea de buna calitate.
Visitandote urmaţi-vă, pentru că îmi place retete. şi datorită traducătorul poate a le citi.
Salutări de la un spaniol

Daniela Addario spunea...

Danuta, ai la mine un premiu frumusel ! Tortuletul e delicios, cunosc ca am facut si eu unul, aproape la fel, ma rog... cu suculet de fructe pentru puiutul meu. Pupici !

CristinaK spunea...

Superb tortuletul, Dana! Racoritor, deci nemaipomenit pentru zile calduroase...

Dana2dor spunea...

@ Buna Anabel si multumesc pentru cuvintele frumoase.
Am trecut si eu pe la tine si mi-a placut ce am vazut :)

@ Multumesc de premiu Daniela, asa este, acest tortulet e foarte bun si pentru juniori si pentru "soacre" pentru ca e si sanatos si savuros!

@ Buna Cristina, asa este, cred ca va intra in meniul nostru destul de frecvent avand in vedere ca se anunta o vara torida in Romania!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase