Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

04 ianuarie 2010

Meniul meu de Anul Nou 2010

Asa cum v-am promis, va voi prezenta preparatele care au stat pe masa noastra in noaptea dintre ani. Cateva, foarte putine, au scapat nepozate, dar va promit ca le voi repeta in scurt timp si le voi posta pentru voi.

Sa incepem cu Aperitivele festive:

1) Piftiute inchegate in forme de briose



2) Pachetele cu somon afumat si crema de branzeturi si icre de Manciuria pe felii de castravete


3) Prosciuto si pepene galben

4) Salata de macrou afumat si Salata norvegiana (cu peste marinat) pe frunze de andive

5) Salata de icre de crap cu macrou afumat si icre de Manciuria

6) Oua umplute si crema de branza pe frunze de andive


Apoi friptura, Rulada din piept de curcan cu sos de ciupercute si Ciuperci umplute (pe care nu am apucat sa le pozez)

Si apoi deserturile:

Tort Bûche de Noël

Tort Joffre


Profiterol si Caffe frape - la care nu am apucat sa fac poze, dar sigur le voi repeta curand.
Voi reveni in scurt timp si cu retetele pentru fiecare dintre preparatele prezentate.
Va pup si va doresc tuturor un an minunat!!!

18 comentarii:

Mariana spunea...

La multi ani Dana!

Absolut minunate,deosebite,unice Dana!felicitari!

Miha spunea...

Un meniu absolut delicios!

Brindusa spunea...

mmmmm ! As fi vrut sa fiu si eu invitata la masa de anul nou.

Dana2dor spunea...

@ La multi ani, Mariana!!! Multumesc de vizita si apreciere :)

@ A fost... intr-adevar delicios si satios, fapt pentru care... acum intram cu totii la dieta :)

@ De ce nu, Brandusa?! :)Oricum ar fi fost destul pentru toata lumea :)

Paradis spunea...

Toate sint yammy si apetisante.Iti doresc clipe fericite cati fulgi de nea intr-o iarna ca-n basme. Un an nou mai bun, cu pace si liniste in suflet si cu multa dragoste in inima.la multi ani!Te pup

Nina spunea...

Hello Dana si inca o data "la Multi Ani" pe 2010! Toate preparatele tale sint absolut minunate si delicioase. Foarte migaloase incepind de la preparare pina la prezentare,,,cunosc, cunosc!!!
Complimente pentru tot!
p.s. americancele care incep dieta in general nu numai la inceput de an sau dupa sarbatori, nu mai folosesc expresia "incep dieta" ci spun "schimb stilul de viata"....hahaha
te pup!

Gabriela Cara spunea...

La multi, muuulti ani fericiti, iti doresc!
Si asa cum ma asteptam, tot ce ai preparat arata absolut minunat, prezentare de nota 20!
Mmmm... si tortul atat de ciocolatos, miam, miam!
Felicitari!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc Paradis!!!! Un an 2010 plin cu surprize placute, multumire sufleteasca si belsug iti doresc si eu!!! La multi ani!

@ Nina, draga mea, multumesc de urari si complimente. Si eu iti doresc din inima numai bucurii si satisfactii mii si mii!!!
... Si gata: imi schimb stilul de viata :):)

@ La Multi Ani, Gabitzaaaaa!!!!!
De tortul meu vorbesti?!!.... ca mi s-a pus carcel la falca atunci cand ti-am vazut minunatul tort?!!! :):)

Anonim spunea...

te rog,te rog,unde e reteta de tort joffre?
nu ma uita...am copiii lesinati dupa asa ceva.
te pup.

LauraAdamache spunea...

Draga mea Gabitza meniul tau de Revelion este exact cum ma asteptam sa fie: rafinat, divin prezentat si mai mult decat savuros!!!
Felicitari draga mea pentru tot ce ai pregatit si astept reteta de tort care arata ceva de vis!!
Pupicei cu drag si un 2010 plin de realizari, sanatate si multa multa fericire!!

LauraAdamache spunea...

Dana mea draga miliarde de scuze ca te-am botezat dar sunt inca la cafeaua de dimineata si tocmai citisem comentariul de la scumpa de Gabi Cara!!!
Puuuuuup si scuzeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Dana2dor spunea...

@ Draga Anonim, astazi postez si reteta de tort, nu de alta dar stiu ce inseamna sa-ti poti bucura copiii:)

@ Laura, draga mea, stai ca vine Pastele si aveam nevoie de un mieeeeel... :):) asa ca nu ma supar ca m-ai botezat:) iar Gabitza este si prietena mea pe care o ador in aceeasi masura (sa nu fi geloasaaaa....)
Multumesc tare de urari si eu iti doresc un an atat de minunat incat sa ti-l amintesti mereu cu drag! Te pup si te imbratisez, draga mea!!!!

LauraAdamache spunea...

Danutza mea draga ai un miel de la mineee!! Iti multumesc tare mult ca nu te-ai suparat pe mine dar de obicei dimineata sunt tare confuza pana nu imi termin cafeluta.
Sunt un pic geloasa (sunt leoaica si nu ma pot abtine) dar daca ma iubesti si pe mine un picut imi trece sigur!! Eu te iubesc muuult de tot si tare sper ca intr-o zi sa am ocazia sa te cunosc.
Pupicei draga mea si o zi minunata sa ai!!!

ellis spunea...

un pic cam tarzior spun si eu LA MULTI ANI!

Acum am descoperit rafinatul meniu pentru noaptea de trecere dintre ani, este minunat si felul in care este prezentat.
Ma bucur sa te cunosc, esti un adevarat talent!

Dana2dor spunea...

@ Laura scumpa, imi esti tare draga!!! Si eu doresc sa te intalnesc intr-o zi, cine stie, poate cand mai vii prin tara... facem o reuniune culinara si mai chemam cateva fete dragi... Pana atunci insa te puuuuup dulce!

@ Multumesc de urari, Ellis! Pentru ganduri bune niciodata nu e prea tarziu :)...
Ti-am facut o vizita... si eu ma bucur sa te cunosc... tinem legatura... Paaaa!

anita spunea...

Felicitari este foarte frumos blog-ul,ne ofera multa inspiratie si multe retete minunate.As vrea si eu reteta de la superbul tort jofre.Multumesc pentru toate "Clipele dulci si parfumate!"

Dana2dor spunea...

Draga Anita, multumesc si eu de vizita si de cuvintele frumoase.
Acum poti intra in postul cu reteta pentru tort, dand clic pe Tort Jofre, titlul aflat deasupra imaginii.
Mai gasesti reteta si la capitolul Torturi si tarte din partea dreapta a paginii.

all_insurance spunea...

Bravo Dana!!!!
Am cautat aperitive simple de facut si-am ramas fascinata de blog-ul tau, le-ai imbinat toate cu rafinament si imaginatie....
Asteptam alte sugestii;P

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase