Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

25 februarie 2009

Ciupercute umplute de Dragobete



Pentru cina de Dragobete am pregatit si o gustare calda care a cuprins alaturi de cativa cartofi umpluti si aceste ciupercute umplute, decorate festiv special pentru aceasta seara deosebita.

Ce am folosit:
12 ciupercute proaspete, de marime medie, o ceapa, cca 50g unt, 9 feliute de cascaval afumat, 5 rosioare cherise, doua linguri smantana, o cescuta lapte, o lingura faina, sare, piper, patrunjel verde, un cubulet branzica gorgonzola si o lingurita zeama de lamaie.

Cum am procedat:
Am spalat bine ciupercutele si le-am scos coditele. Am ales 9 buc. frumoase, atat cat sa umple vasul termorezistent pregatit.
Am uns vasul cu unt si am asezat cele 9 ciupercute cu cupa facuta de codite in sus, iar in cupe am pus cate o bucatica de unt, am presarat cu sare si am bagat vasul in cuptorul preincalzit.

Apoi am tocat marunt ceapa, coditele si restul ciupercutelor si le-am pus la inabusit intr-o craticioara cu un cubulet de unt de cca 25g.

Intre timp am pregatit un sos din cele doua linguri smantana, o lingura faina, sare, piper, patrunjel tocat pe care l-am diluat cu o cescuta de lapte.

Dupa ce s-au inmuiat ciupercutele din cratita am adaugat sosul si am amestecat continuu pana s-a legat. Am gustat si am mai adaugat un cubulet de branzica gorgonzola si o lingurita zeama de lamaie pentru un gust mai picant.

Cand a fost gata sosul am verificat si ciupercutele din cuptor care tocmai se facusera, adica se inmuiasera putin.

Am scos vasul, am pus in cupele ciupercutelor cate o lingurita plina de ciulamaluta din codite, am asezat o felie de cascaval afumat deasupra si o jumatate de rosie cerise.


Am introdus din nou vasul in cuptor pentru cca 10-15 minute, cat sa se topeasca cascavalul.

Si iata cum au iesit:


Le-am servit ca gustare calda, alaturi de cartofi umpluti (reteta in curand) si un vinulet strasnic.

Un comentariu:

Dana2dor spunea...

Multumesc Vincent, am dat curs invitatiei!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase