Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

07 septembrie 2008

Salata norvegiana cu peste marinat

Aceasta salata face parte din Meniul de week-end (2), cu care ocazie am mai pregatit: Supa-crema de brocoli cu crutoane, Budinca de clatite cu ciuperci, Budinca de clatite cu crema de branza si Budinca OZeNeu cu fructe de padure.

Reteta este o varianta a unei salate cu mai putine ingrediente, pe care am consumat-o acum 10 ani intr-un restaurant pe litoralul romanesc si pe care am imbunatatit-o an de an.

Ai nevoie de:
3-4 cartofi, 2 morcovi, 200g peste marinat, 200g boabe de porumb dulce din conserva, 2 ardei grasi, 200g masline negre, o ceapa de preferat rosie, 200g maioneza, 100g smantana, sare dupa gust, o lingurita zeama de lamaie.


Cum am preparat-o:
Am fiert cartofii si morcovii ca pentru salata de boeuf apoi i-am scurs si i-am lasat sa se raceasca complet.
Cand s-au racit, i-am taiat cubulete, dar nu foarte mici, asa cum se vede in fotografiile alaturate.

Am taiat cubulete ardeii grasi si am scos apoi porumbul boabe din borcan, am scurs bine si am completat compozitia.

Am scos samburi de la masline si le-am taiat rondele, iar ceapa am taiat-o solzisori.

Pestele marinat l-am scurs bine, i-am scos sira spinarii, apoi l-am tocat.

Intr-un bol am amestecat maioneza cu smantana, am adaugat un praf de sare si o lingurita de zeama de lamaie.

Am amestecat apoi toate ingredientele, am adaugat sosul de maioneza cu smantana si am amestecat din nou.

Am gustat sa vad daca ii mai trebuie sare sau zeama de lamaie, apoi am pus salata intr-un vas mai mare si unul mai mic (pentru degustare) si am ornat-o cu fire de patrunjel verde, asa cum se vede in fotografie.


Este o salata dulce-acrisoara, de-a dreptul savuroasa.

Retetele pentru celelalte feluri de preparate le gasiti aici:

Supa-crema de brocoli cu crutoane


Budinca de clatite cu ciuperci,


Budinca de clatite cu crema de branza,


Budinca OZeNeu cu fructe de padure.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase