Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 aprilie 2010

Desert la pahar - Crema de vanilie si capsuni


Un desert rapid, delicat si fresh, pentru musafiri anuntati in ultima clipa.

Pentru 6 pahare am folosit: un plic Creme Ole cu gust de vanilie si un plic Creme Ole cu capsuni de la Dr.Oetker, 800ml lapte rece, 6 piscoturi, nectar de piersici (cate 3 linguri / pahar) pentru inmuiat piscoturile, fructe din dotare (capsuni si kiwi), 6 pahare Ypsilon (capacitate: 25,5 cl sau 8 ½ oz) sau de care aveti...

Cum am procedat: am aseazat cate un piscot frant la baza paharului si l-am insiropat cu nectarul de piersici (puteti inlocui cu suc proaspat de citrice sau altceva dupa gustul vostru).
Am preparat cremele conform instructiunilor de pe plic.
Am asezat cate un strat de crema de vanilie peste care am presarat bucati de fructe, apoi crema de capsuni si am decorat cu felii de capsuni si kiwi. Puteti inlocui fructele, dupa preferinte si imaginatie.

Se tin la frigider cel putin 1 ora inainte de servire.
Au fost delicioase, iar musafirii mei au scos sunete de placere pana la ultima inghititura :):)


Pofta bunicica si mult spor!

2 comentarii:

mirela spunea...

Woooaaauuu,ce bine arata,si eu vreau.

Cool Chic Style Fashion spunea...

questi bicchieri dolci, deliziosi brava

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase