Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

13 iunie 2011

Negresa cu caise

Surprinzatoare atat ca aspect cat si ca gust, aceasta prajiturica delicioasa v-ar putea incanta oricand familia si prietenii. Nu cred ca este nevoie sa va povestesc mai mult, pentru ca va puteti da seama singuri, dintr-o privire, ca merita s-o incercati.

Iata ce am folosit:

150g faina, 150g zahar, 120g unt, 3 oua, 6 linguri cacao neindulcita, picaturi de ciocolata ori ciocolata razuita cat va lasa inima, eu am pus un pumn de picaturi, 200g iaurt natural, un praf de copt, o priza de sare, 12 jumatati de caise, 2-3 linguri zahar brun, unt pentru uns tava.

Cum am procedat:

Eu am folosit o tava dreptunghiulara din silicon cu dimensiunile: 21 x 27cm, pe care am uns-o cu unt din belsug si am presarat zahar brun din abundenta. Apoi am asezat jumatati de caise la o distanta de cca 1 cm una de cealalta, cu partea in care a fost samburele in jos.

Aluatul l-am pregatit astfel: am frecat crema untul cu zaharul, am adaugat apoi galbenusurile unul cate unul inglobandu-le usor, apoi  faina cernuta impreuna cu cacaua si praful de copt si apoi iaurtul si picaturile de ciocolata. Separat am batut albusurile spuma cu un praf de sare, apoi le-am incorporat si pe ele in aluat, amestecand cu o lingura de jos in sus, apoi am rasturnat-o peste caise si am introdus tava in cuptorul preincalzit, pentru cca 35-40 de minute.

Prajitura nu trebuie lasata prea mult in cuptor, ca sa nu se usuce.Dupa ce s-a copt, se scoate din cuptor si se lasa sa se racoreasca in tava, apoi se rastoarna pe o alta tava si se taie patrate in asa fel incat caisele sa fie plasate fix in centru.

La decor am folosit frunzulite de menta... dau foarte bine si sunt si placut aromate.

Sursa: aici. Grazie Stefania :)

21 de comentarii:

pansy spunea...

adevarata colorista esti ! grozav arata !ciocolatoasa si fructata!

Anonim spunea...

buna , pot sa fie si caise din compot? merci

Dana2dor spunea...

Multam Pansy! Ma bucur ca-ti place :) Este intr-adevar delicioasa!

Dana2dor spunea...

Buna Anonim! De obicei caisele din compot sunt foarte moi si in cazul asta nu ar iesi la fel de aspectuoase. Deci, nu te-as sfatui daca vrei sa impresionezi pe cineva. Gustul insa ar trebui sa ramana la fel de bun.

sarah spunea...

arata divin!astept sa se coaca bine caisele (acum sunt inca mici si usor acre)si o voi incerca.merita sa deschid cuptorul pentru o asa prajitura

Dana2dor spunea...

Te rog s-o incerci, draga Sarah, sigur vei fi incantata. La noi sunt si zile racoroase pentru ca ploua destul de des, iar caisele de pe piata, desi nu stiu de unde provin, sunt foarte frumos colorate, chiar daca nu sunt suficient de dulci si parfumate.

Alina---Explora Cuisine spunea...

Superbe brownies si cu aroma de caise cred ca sunt dementiale! Mi-ai dat o idee grozava, multumesc frumos!

Liana10 spunea...

Foarte bine arata, zici ca sunt pictate, si frunzele de menta sunt de efect maxim!

Dana2dor spunea...

Cu placere, Alina! Sunt intr-adevar dementiale :)

Dana2dor spunea...

Multam, Liana!

Maya spunea...

Nu numai negresa,ci si prezentarea este fantastica!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Maya :)

Alina---Explora Cuisine spunea...

Am facut si eu dar cu cireșe reteta :) am postat-o pe blogul meu :) a iesit super bun! Multumesc frumos de inspiratie!

Dana2dor spunea...

Tocmai ce te-am vizitat, Alina, si am vazut negresa ta. Foarte apetisanta ti-a iesit! Am sa incerc si eu varianta ta.
Ma bucur ca te-am inspirat :)

catkitchen spunea...

iuffff , ies de la tine ca ma imbolnavesc !!! ador caisele !!!

Edith spunea...

Foarte buna a iesit, Dana, am incercat-o si eu. Am pus ochii pe ea inca de acum un an parca.. cand ai postat-o prima data.
Eu am lasat-o putin mai mult la cuptor (din cauza ca am un cuptor mai problematic..)si nu a iesit asa umeda ca a ta si nici asa frumoasa, dar de buna a fost bunaaa :)
Saru'mana pentru masa! :)

Dana2dor spunea...

@ Catkitchen :)))

@ Edith, ma bucur ca ai incercat-o. Eu am copt-o in tava de silicon si cred ca si de asta a iesit asa umeda. Ma bucur ca ti-a placut :) Sa va fie de binee :)

ANA spunea...

iaurtul de care trebuie sa fie cremoso sau iaurt normal?

ANA spunea...

am incercat-o aseara. ce pot spune .... SUPER DELICIOASAAAA SI BUNA merita tot.

Ramona Matache spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Micul spunea...

Super, super buna si faina. Nu mi-a iesit la fel de frumoasa ca a ta, dar mai incerc.
Multumesc de reteta si idee. Sa ai o zi faina.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase