Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

14 martie 2010

Briose cu glazura de lamaie si confetti


Aceste briose le-am facut mai demult, dar nu am apucat sa le postez pana acum.

Iata ce am folosit pentru 9 buc.:

pentru briose: 3 oua, 2 banane, 200g zahar, 150g unt topit, 250g faina, 1 lingurita bicarbonat, 1 lingurita praf de copt, 100g fulgi de ciocolata alba, vanilie, coaja de lamaie, un praf de sare;
pentru glazura: 2 linguri lapte praf, 4 linguri zahar pudra, suc de lamaie;
pentru decor: firisoare colorate din zahar

Cum am procedat:

Am batut cele 3 oua cu zaharul, apoi am adaugat untul topit, bananele pasate, faina cernuta impreuna cu bicarbonatul si praful de copt, apoi am adaugat fulgii de ciocolata, vanilia si coaja de lamaie plus praful de sare si am omogenizat compozitia.
Am umplut apoi formele de briose tapetate in prealabil cu hartiute si le-am introdus in cuptorul preincalzit, la temperatura medie, pentru cca 35-40 de minute. Verificati dupa 20 de minute, intrucat coacerea este diferita in functie de cuptor.

Dupa ce s-au copt, le-am scos din tava si le-am lasat sa se raceasca pe gratar. Intre timp am pregatit glazura din lapte praf, zahar pudra si suc de lamaie. Am turnat glazura peste birose si am presarat cu firisoare colorate din zahar.

Au iesit delicioase si destul de aspectuoase.


Sunt foarte potrivite pentru party-uri.
O Duminica excelenta va doresc tuturor!

5 comentarii:

Momo spunea...

hmm,destul de aspectuoase ,zici,eu zic superaspectuoase,cu crema aia curginda si acrisoara!

kity spunea...

cred ca sunt ideale pentru o aniversare sau pentru 1 iunie!!

Dana2dor spunea...

Glazura acrisoara a fost intr-adevar delicioasa, Alison, si a mers foarte bine alaturi de aroma de banane din interior.

Dana2dor spunea...

Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, Diana :(
Incerc acum sa te trec din nou la urmarite... Mult succes!

Dana2dor spunea...

Da, Kity, au fost facute pentru un party la care au fost si copii si au fost apreciate atat ca aspect dar mai ales ca gust.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase