Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

08 iulie 2009

Parfait de zmeura cu limete si iaurt



Dragele mele, am disparut putin din blogosfera intrucat am cateva probleme organizatorice de rezolvat, dar in scurt timp voi reveni in fortza.

Ca sa va mentin totusi interesul, am nascocit aceasta reteta de inghetata (parfait) gustoasa, aromata si racoroasa, special pentru voi.

Iata ce am folosit:
500 g zmeura
300 ml iaurt
300 ml frisca (eu am folosit creme patiserie de la Megle)
1/2 cana zahar
2 limete (sucul de la o limeta, iar a doua limeta am feliat-o si am folosit-o pentru decor)

Si cum am procedat:
Am mixat in blender zmeura cu zaharul si sucul de la o limeta pana s-a facut piure. Am adaugat iaurtul si am omogenizat, apoi am adaugat frisca batuta si am omogenizat din nou.

Am asezat compozitia in formele de silicon din imagine pe care le-am dat la congi pana a doua zi.


Cand am servit inghetata, am scos-o din congi cu o ora inainte, apoi am folosit toping de fructe de padure, felii de limete si zmeura pentru decor.

Aici in forma de inimioara:


Aici in forma de steluta:

si in forma de floare:


Va rog sa poftiti la masa, e delicioasaaaa!

15 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Dana,

foarte frumoasä Compozitie si Prezentare. Compliment mare.

Salutäri din Nürnberg Jacob

Barbara Bakes spunea...

This looks so light and refreshing!

Dana2dor spunea...

Hello Jacktel,

Multumesc de compliment!
Salutari si o zi excelenta!

Dana2dor spunea...

Hello Barbara,
Thanks for visit and appreciation!

LF spunea...

poate sa fie in orice forma,nu ma supar,daca as primi o portie! un adevarat rasfat pe vremea asta. felicitari, superb ca de fiecare data!

Dana2dor spunea...

Flori draga, pentru tine oricand, ba chiar si o portie supliment :):)

Miha spunea...

Super Dana! O idee excelenta!

Sandy spunea...

excelent arata . La ora asta as manca portie dubla.

Lacrima spunea...

Foarte frumos si delicios...felicitari si te astept la o cafea virtuala in bucataria mea, virtuala si ea, aici pe net :)

kity spunea...

ador formele de silicon sunt ideale pt orice desert.
pupici dulci,draga dana!

Alinadel spunea...

eu ma multumesc si cu o lingurita mica...mica de tot... doar sa gust putin... putin...

Dana2dor spunea...

@ Multumesc Miha!!! Pupici :):)

@ Portie dubla sa fie, Sorina:):)... daca iti permiti... ca eu care sunt la dietaaaa, imi tin pofta in frau :(

@ Multumesc Lacrima, voi trece pe la tine cat de curand :)

@ Asa este, Kity! Formele sunt o minune! Pupici si tie, draga mea!

@ Sigur, Alina! Ai o portie virtuala din partea mea :):()

Agenda di Nico spunea...

Arat super ,complimente!
An notat reteta...o sa-l fac surand ,trebuie sa fie foarte bun!
multe salutari !

Cristutza cristina.cioltea@gmail.com spunea...

Buna, ai putea sa-mi spui de unde ai cumparat formele? Multumesc. Spor la bunaciuni:)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Cristina. Formele le-am luat acum doi ani de la Gastrodelux, dar le mai poti gasi si la Decorix. Le poti comanda online. Spor si tie!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase