Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 august 2009

Gugelhopf ciocolatos cu banane

V-am spus zilele trecute ca am achizitionat cateva forme noi :)
Iata acum prima experienta cu una dintre acestea, respectiv cea pentru guguluf, precum si primul experiment al retetei cunoscuta si sub numele de Chocolate banana bread.

Ingrediente:
365g faina
6 linguri cacao
300g zahar
1 pliculet praf de copt
1/2 lingurita bicarbonat
1/4 lingurita sare
3 oua
180g unt moale
2 pliculete zahar vanilinat
3 banane pasate
100g ciocolata razuita sau chipsuri

Mod de preparare:
Se amesteca intr-un vas urmatoarele ingrediente: faina, cacaoa, zaharul, praful de copt, bicarbonatul si vanilia. In alt vas se amesteca (mixeaza) bananele pasate cu oualele, untul si vanilia.
Se omogenizeaza cele doua amestecuri, usor, cu o lingura de lemn apoi se adauga si ciocolata razuita sau chipsurile.

Se rastoarna compozitia in forma unsa cu unt/margarina si tapetata cu faina si se introduce in cuptorul preincalzit.

Se coace la foc potrivit cca 45 de minute. Dupa 30 de minute se face testul cu scobitoarea si daca iese curata se opreste focul si se scoate vasul din cuptor.

Se lasa sa se raceasca apoi se face o glazura din: 10 linguri zahar pudra, 4 linguri cacao si putina apa turnata treptat pana se omogenizeaza compozitia. Se toarna glazura peste guguluful rasturnat. Eu am adaugat si cateva cirese confiate si putina ciocolata alba topita cu care am lasat niste dare din pacate nu prea aspectuoase...

Ce pot sa va spun este ca are un gust minunat, rafinat si parfumat.

8 comentarii:

Barbara Bakes spunea...

A beautiful shaped cake! Don't you love a new pan!

elena marin-alexe spunea...

Te admir pentru ce faci!
Felicitari!
Te invit la o clipa de poezie adevarata. O zi frumoasa si plina de binecuvantare sa ai!

Miha spunea...

Foarte bun!

Demult visez la o forma de asta de guguluf. :)

Momo spunea...

o felie si la iasi, please!ador combinatia,forma am,oare ce mai astept?

Dana2dor spunea...

@ Thanks Barbara! I love it already!

@ Multumesc Elena. Am dat curs invitatiei si sunt impresionata :) O zi excelenta iti doresc si eu!

@ Si eu mi-am dorit-o, Miha, si mai am cateva retete pentru ea pe care abia astept sa le testez.

@ Sigur ca da, Alison, o felie e pentru tine! Prajiturica e tare buna, iar forma i se potriveste!

Ghiocel07 spunea...

Daca fac rost de forma exeut si eu aceasta reteta spectaculoasa. Multumesc pentru idee.

Dana2dor spunea...

Poti sa coci prajitura si si in altfel de forma, Ghiocel.
Reteta preluata de mine era intr-o forma obisnuita de chec, dar poti sa o faci si in forma de tort sau tava, numai ca trebuie sa o tii in cuptor proportional cu grosimea compozitiei.

epurasha spunea...

Dana arata superb si fiindca tocmai am primit cadou o forma din asta de guguluf am sa fac si eu!am o singura intrebare: ce fel de ciocolata alba ai folosit? eu nu reusesc sa gasesc un buna, se ingalbenesc mereu dupa ce ele topesc!poate ma sfatuiesti si pe mine! mersi.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase