Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 noiembrie 2008

Choco-vanilla muffins




Ingrediente:
120 gr unt la temperatura camerei, 130 gr zahar, 3 oua, 220 gr faina, un pliculet praf de copt, 60 ml lapte, un praf de sare, vanilie, coaja de portocala/lamaie, 100g fulgi de ciocolata (eu am avut granule), doua linguri cacao, esenta de rom sau migdale.
Au iesit 6 buc. coapte in forma rosie din fotografie.

Noile achizitii, forme de silicon:


Cum am procedat:
Am mixat zaharul cu untul moale pana s-a tranformat in crema, apoi am lasat mixerul si am folosit o lingura de lemn pentru omogenizarea oualelor pe care le-am adaugat unul cate unul, amestecand dupa fiecare. Am adaugat vanilia si coaja de portocala si de lamaie, pentru ca am folosit din amandoua, faina amestecata cu praful de copt si am continuat sa omogenizez compozitia amestecand usor cu lingura de lemn. La sfarsit, am adaugat laptele amestecand cu grija si, la final, fulgii/granulele de ciocolata si aromele.

Am impartit compozitia in doua boluri, iar intr-unul din ele am mai adaugat 2 linguri pudra de ciocolata amaruie (care poate fi inlocuita cu cacao).

Le-am pus in forma de silicon, cea rosie cu inimioare, astfel: 3 cupe cu aluat combinat, vanilie cam 3/4 si restul ciocolata, iar 3 cupe doar cu ciocolata si le-am ornat cu bucati de nuci apoi le-am bagat la cuptorul preincalzit unde le-am lasat cca 30 minute. In primele 20 de minute nu am deschis usa cuptorului ca sa nu se lase.

Au iesit foarte frumoase, numai ca trebuia sa umplu cupele doar pe jumatate ca sa iasa mai clara forma inimioarelor.


Si aici cu una taiata, ca sa se vada si interiorul:



Si aici o poza artistica:

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase