Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

04 noiembrie 2009

Foto-reportaj Vulcanii noroiosi

Dupa o saptamana solicitanta, we trecut am hotarat impreuna cu sotul ca trebuie sa iesim din Bucuresti.

Si pentru ca Asociatia Bucurestiul meu drag (orasul.ro) avea planificata o excursie cu un traseu interesant, am hotarat sa mergem si noi, dar nu cu autocarul, ci cu masina noastra, asta pentru mai multa libertate de miscare.

Traseul propus: Bucuresti - Vulcanii noroiosi (Buzau) - Valenii de Munte (Brasov) la Festivalul tuicii - si inapoi la Bucuresti.

Ne-am planificat sa prindem rasaritul prin zona Vulcanilor numai ca, desi ne-am sculat mult prea devreme pentru stilul nostru de viata, rasaritul ne-a prins undeva pe drum.

Noroc ca vremea a tinut cu noi si nu a plouat, ba chiar ne-a oferit un spectacol deosebit, soarele jucandu-se cu noi de-a "uite-l... nu e", provocand astfel jocuri minunate de lumini si umbre pe care le-am imortalizat cum se cuvine.

Dar, nu mai lungesc vorba, de aici inainte vor vorbi doar imaginile capturate in cele doua locatii, asa ca va doresc vizionare placuta!










Sper ca v-a placut :), va invit si maine sa vizionati foto-reportajul de la Festivalul tuicii...
O dupa-amiaza excelenta!!!!

2 comentarii:

Momo spunea...

foarte frumos,dana,mi-am luminat mintea cu asa imagini!astept si "tuica"!te pup,o zi frumoasa!

Dana2dor spunea...

Ma bucur ca ti-a placut, Alison! Si mie mi s-a luminat mintea si sufletul dupa o asemenea priveliste :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase