Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

01 septembrie 2009

Aperitiv Gandacei din rosii umplute cu crema de branza



Iata un aperitiv dragalas potrivit meselor festive si nu numai.
.... Daca vreti sa va inveseliti iubitul, pregatiti-i acest aperitiv la micul dejun sau la cina.
Dar nici copilasilor nu le va fi indiferenta aceasta gustare. Cu siguranta le va starni pofta de mancare :)...


Nu va trebuie decat:
cateva rosii, branzica de care preferati (eu am folosit un amestec de urda si branza dulce de vaci), putintica ceapa tocata (alba sau verde daca aveti), cateva fire de marar pe care le tocati, sare, piper, boia sau ce alte mirodenii preferati. Pentru ochisori am folosit cuisoare, iar pentru cornite frunzulite de rozmarin.

Iata cum se procedeaza:

Rosioarele se taie transversal pana la jumatate la capatul opus coditei, apoi se taie un capac orizontal dinspre codita pana la taietura transversala.
Se scoate cu grija miezul rosioarelor atat din baza cat si din capac. Capacul se taie in doua pe lungime.
Se umplu apoi rosioarele cu branzica frecata, se aseaza capacul ca in imagine, se infig cuisoarele in pozitia ochisorilor si frunzulitele de rozmarin in pozitia cornitelor.
Se aseaza frumos rosioarele/gandacei pe frunze de salata asezate pe un platou si se decoreaza pe aripioare cu picouri de branza.

Simplu si dragalase, nu-i asa? Spor la treaba si pofta bunicica va doresc :)
.... si inca o imagine de grup...

18 comentarii:

iulia spunea...

Vai, Dana, cat de draguti sunt gandaceii! Tare frumusei!! Te pup si o saptamana frumoasa iti doresc!!

Niko spunea...

Ce frumos arata!

Miha spunea...

Foarte haioase rosioarele tale! :)

diviana spunea...

pe placul copiilor :)

diana spunea...

Sunt foarte simpatici. Merita fiecare cate un premiu. Le ofer cu drag.

dana2dor spunea...

@ Multumesc Iuliaaa! Si tie o saptamana excelenta!!!

@ Hello, Niko! Multumesc de vizita!

@ Sunt haioase si gustoase, Miha! Le-am vazut intr-o revista, dar acolo rosiile erau rotunde. Eu aveam in frigider doar rosii lunguiete si nu stiam cum vor iesi... dar sunt nostime si asa...

@ ... dar si pe placul copiilor mai mari, Diviana :)

@ Multam Didona :) Acu' fug sa le ridic :) Pup!!!

Andreea spunea...

Foarte haiosi gandaceii!!
Mi-ar fi mila sa-i mananc :))
O seara faina Dana!

Dana2dor spunea...

...mmmm, dar sunt si gustosi, Andreea! :) O seara excelenta si tie!

Nik26 spunea...

Superhaiosi! :D Sunt toata un zambet dupa pozele tale!

Barbara Bakes spunea...

What a clever idea - adorable!

LF spunea...

ce ingenios! e si pacat sa-i papi... poza de grup e cea mai tare! te pup!

Dana2dor spunea...

@ Draga Nik26, ma bucur tare ca ti-au provocat asemenea reactie :)

@ Thanks Barbara! Kiss!

@ Ei, Flori, chiar au fost devorati :)dar se "reproduc" repede si usor :)
Pup si eu si o zi excelenta!

evelina spunea...

Daca aveau bulinutele negre...erau buburuze.
Reusit aspectul! Nota 10

Dana2dor spunea...

Da, Evelina, poti sa le faci buline negre din masline, piper sau cuisoare, dar numai pentru aspect, pentru ca daca vrei sa-i si mananci nu stiu daca ar merge :)

Anonim spunea...

foarte fain arata gindaceii super tare

kata spunea...

foarte dragute buburuzle tale......felicitari!

justine spunea...

Buna.
De cind am descoperit blogul tau ramin mereu uimita de produsele demne de un maestru bucatar francez.
Sper ca pe viitor va fi ok in privinta cererii privind acordul de a descarca diferite retete cu poze.
Am consultat carti de bucate, retete de la prietene, rude, net, dar niciodata n-am dat peste un blog atit de complex, cu retete exceptionale, retete exact pe gustul meu.
Am avut o perioada lunga de timp in care gateam de placere.
Am luat o pauza, iar de ceva vreme m-am reapucat din nou.
Ptr tot ceea ce faci felicitari!

Gabriela spunea...

Esti fantastica! Cred ca nu am vazut in viata mea atata creativitate pusa toata pe un site!

Ma mir ca nu te-au furat astia cu restaurantele de lux... inca.

BRAVO TIE DOAMNA!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase