Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

26 aprilie 2012

Ciorba de miel - din meniul de Paste



Initial am vrut sa fac de Paste doar o ciorba de primavara, cu frunze verzi si aromate de stevie, untisor si leurda.Vazand insa ca mi-au ramas cateva oase cu carne (de la jumatatea de miel pe care am gatit-o), m-am gandit sa adaug si gustul mielului la savoarea verziturilor, sau invers :), pentru ca oricum impreuna fac casa buna.

Ingrediente: 

oase cu carne de miel (gat, coada si bucatile care nu intra in alte retete), 2 legaturi de ceapa verde, 2 legaturi de usturoi verde, 2 legaturi de stevie, una de untisor si una de loboda verde, 4 linguri orez, zeama de la o lamaie, un galbenus de ou, o lingura de smantana, sare si piper dupa gust, leustean si patrunjel verde.

Mod de preparare:

Se spala bine oasele. Se curata si se taie grosier verziturile.
Se pun oasele intr-o oala de 3l cu apa rece cu putina sare si se fierb. Cand apa incepe sa dea in clocot si se formeaza spuma, se spumuieste pana ce nu mai aveti ce, apoi se lasa sa mai fiarba cca 20 de minute, ori pana ce carnea este fiarta, daca mielul este mai vanjos. Daca apa a scazut prea mult, se completeaza si se lasa sa mai dea un clocot inainte de a adauga celelalte ingrediente.

Separat, intr-o cratita cu o lingura de ulei, se soteaza mai intai ceapa si usturoiul verde, apoi se adauga orezul spalat bine in prealabil, amestecandu-se usor si permanent, iar la urma celelalte verzituri taiate (stevia, untisorul si loboda). Se mai soteaza un minut, apoi se adauga in oala cu carnea de miel, unde mai fierb impreuna cca 10 minute. Se adauga sucul de lamaie, se gusta si se potriveste de sare.

Intr-un bol se freaca un galbenus de ou cu o lingura de smantana, apoi se adauga zeama din ciorba pana se aduce sosul la temperatura ciorbei din oala. Se rastoarna sosul in ciorba in fir, treptat, in timp ce cu cealalta mana se amesteca, pentru o omogenizare perfecta. Se adauga leusteanul si patrunjelul verde tocate, se stinge focul si gata.


O ciorbita minunata, cu gust de sarbatoare si primavara.

O zi excelenta va doresc si mult spor!

5 comentarii:

Any spunea...

Eu as zice ca si decorul e primavaratec, nu numai ciorba :)!

pansy spunea...

am uitat sa-ti spun ca-mi plac tare sarmalutele cu stevie,ciorba asta e grozava,si invidia si mai mare pentru farfuriile si castroanele astea !!!!sigur ca glumnesc,dar chiar imi plac asa ecoseze!

Dana2dor spunea...

Asa e, Any, am incercat sa aduc cat mai multa primavara in imagine :)

Dana2dor spunea...

Pansy, draga mea, si eu le-am indragit din prima cand le-am primit, asa ca iti inteleg "invidia" :) si s-au potrivit grozav cu meniul de Paste. Pup si o noapte linistita!

Andreas - juegos gratis spunea...

Invidia...

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase