Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

10 mai 2010

Figurine din aluat de cozonac: porumbite si iepurasi



In meniul meu de Paste 2010 am avut si aceste delicioase figurine din aluat de cozonac.

Pentru aluat gasiti ingredientele si pasii aici:
Pentru porumbite sursa de inspiratie am gasit-o aici,



iar iepurasii i-am facut dupa propria imaginatie.


Figurinele din aluat de cozonac le-am pregatit pentru a fi daruite, alaturi de mini-pascute individuale si oua rosii, in pachetele-cadou de Paste.

4 comentarii:

maria mihalache spunea...

O idee grozava.........foarte frumos.
Pup!

Miana spunea...

Buna,

Ai o leapsa la mine pe blog si-un premiu.
Te astept cu drag.

Miana

di_ani spunea...

Your little birds are wonderful -
greetings, a great idea, Diana

Dli spunea...

Foarte buna reteta, va multumesc , am facut sie u cozonac si a iesit superb.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase