Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 august 2009

Tarta cu sunca si legume

Dupa o absenta indelungata motivata de doua mutari, ale firmei si ale resedintei, realizate simultan pe parcursul a doua luni de zile, acum cand abia am inceput sa ma dezmeticesc din ameteala generata de tot ce presupune acest lucru si sa redescopar placerea de a prepara ceva, oricat de banal, iata modesta mea realizare:

Asa cum am promis, am revenit cu reteta!

Pentru blat am folosit celebra reteta Dr.Oetker pentru care ai nevoie de: 150g branza cremoasa de vaci (eu am folosit o crema de branza de la Angst), 6 linguri lapte, 6 linguri ulei, 1 lingurita sare, 300g faina si un plic de praf de copt.

Pentru umplutura puteti folosi cam ce aveti prin frigider :) .
Eu am folosit: cca 150g sunca de Praga taiata cubulete, un ardei gras rosu si unul galben taiat cubulete, porumb boabe (la borcan), cateva masline fara samburi maruntite, mazare (la cutie), 250g smantana, cascaval razuit, 4 oua, condimente (sare, piper, boia, oregano).

Cum am procedat:
Pentru aluat: am amestecat intr-un vas branza-crema cu laptele, uleiul si sarea. In alt vas am cernut faina impreuna cu praful de copt. Am incorporat apoi faina in amestecul de branza si am framantat usor pana s-a format aluatul si nu s-a mai lipit de maini.

Pentru umplutura: am taiat cubulete sunca, ardeii grasi si maslinele, am adaugat porumbul boabe si mazarea si le-am pus intr-un bol. Separat am batut oualele cu smantana, apoi am adaugat legumele si condimentele si le-am amestecat usor.

Am aprins cuptorul si am pregatit tava pe care am tapetat-o cu hartie de copt, apoi am intins cu degetele aluatul intr-un strat cat mai uniform. Am intins aluatul putin si pe marginile tavii, apoi l-am intepat din loc in loc cu furculita si am rasturnat amestecul de oua cu legume. am mai presarat putin cascaval ras si am introdus in cuptorul preincalzit.


La mine s-a prajit aluatul putin pe mijloc, intrucat am un cuptor nou si mai trebuie sa-l testez :(
Dupa ce s-a copt tarta, am scos tava si am lasat sa se raceasca putin, apoi am taiat patrate care au fost devorate instant.


Promit sa revin si cu alte retete noi, bune si apetisante, intrucat biblioteca mea culinara s-a imbogatit cu cateva carti si reviste fooaaarte interesante, iar noile aparate si forme de copt abia asteapta si ele sa fie testate.

In concluzie, bine v-am regasit dragi prieteni si prietene!!!!

17 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată superbă tarta,ca de altfel
tot ceece faci...!
O dupa amiază excelentă!

Evelina spunea...

bine ai revenit ! :)
astept reteta cit mai curind pentru ca tarta arata delicios.

Edith spunea...

Ce bine arata asa colorata!

Dana, eu venisem sa iti aduc un link unde sa arunci un ochi:
http://bucataria-ta.blogspot.com/2009/05/ciorba-de-potroace.html
Se pare ca nu e de ajuns ca ne punem numele pe poze... :(
Te pup!

Dana2dor spunea...

@ Elena, multumesc de vizita si urari, in seara asta voi posta si reteta!

@ Voi posta de indata si reteta, Eveln si multumesc de urare!

@ Multam frumos Edith, i-am lasat individei un mesaj sa vad ce-mi raspunde. Am vazut ca multe fete au patit la fel.
Inca o data multumesc ca m-ai avertizat! Pup si o seara excelenta iti doresc!

Miha spunea...

Bine ai revenit Dana! Te asteptam! :)

Dana2dor spunea...

Multumesc de primire, Miha :)
...Acum voi da navala pe la voi prin "bucatarii" sa vad ce-ati mai facut bun...

LF spunea...

bine-ai revenit! delicioasa,vesel colorata si ca de obicei, minunat prezentata! puppp

Momo spunea...

draga dana ,imi era dor de tine si ale tale postari !sa-ti fie de bine in noile "locsoare",te asteptam !

Dana2dor spunea...

@ Puuup, Flori !!! Multumesc de primire si bine te-am regasit!

@ Draga mea Alison, multumesc de urari si bine te-am regasit!

.... Pentru toti cititorii:
Voi posta mai tarziu (cand imi voi regasi umorul :)) amanunte despre mutat. Acum inca sunt sensibila vizavi de subiect... desi ambele mutari au fost la mai bine.

... Ca sa ma intelegeti putin, mutarea a presupus printre altele si renuntarea la Maya, pe care am incredintat-o unei familii tinere si iubitoare, dar tot imi este foaaaarte greu fara ea :( :(

Momo spunea...

asa vesti...chiar triste...no comments!

Alecsandra spunea...

Chiar ca ti-am simtit lipsa. Intram zilnic si imi spuneam: nici azi nimic? Poate maine!! Si uite ca minunea s-a produs. Bine ai revenit sanatoasa si cu retete delicioase. Urmatoarea pe lista mea? Aceasta tarta bine-nteles!! Numai bine!

Dana2dor spunea...

Multumesc Alexandra si bine te-am regasit!
Este chiar f. buna tarta cu legume, iar sotul meu a solicitat "repetir", asa ca am mai facut-o de cateva ori intre timp.
Toate bune si tie!

Bubu spunea...

F buna reteta. Am incercat-o si eu, desi nu se specifica la ce foc. Mi-am incercat norocul la mijlociu-mare, am mai adaugat si ciuperci. E delicioasa, pare ca o pizza rapida. La nici o zi de la devorarea tartei, mi s-a cerut sa mai fac una, ca n-a fost destul!

Dana2dor spunea...

Ma bucur ca ti-a placut tarta, Bubu!
Buna ideea cu ciupercile.

Anonim spunea...

Draga Dana, felicitari pentru blog, il ador, retetele tale de asemenea:), explicatii pe intelesul tuturor, poze superbe, fff multe dintre ele sunt copiate si gata de executare:)). Astept cu nerabdare reteta de tort cu visine si struguri. Spor la treaba si numai bine. PUPICI

Laura spunea...

Multumesc mult pt raspunsul de la cealalta reteta, pizza cu aluat de branza. Acum normal ca mai am o intrebare: pot folosi crema de branza Philadelphia? Ca aici nu se gasesc produsele din Romania. Sau pur si simplu branza de vaci obisnuita(ca din asta este)?

Dana2dor spunea...

Draga Laura, la aceasta reteta de aluat chiar e indicata o branza mai cremoasa, asa ca Philadelphia mi se pare potrivita.
Te pup si iti doresc succes!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase