Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

01 decembrie 2008

Salata festiva de peste


Dupa ce am preparat aceasta salata, m-am gandit: ce ar fi sa o decorez ca pentru Craciun, pe de o parte sa incerc niste decoruri noi, iar pe de alta parte sa va ofer si voua, dragele mele cititoare fidele, noi surse de inspiratie.

Iata reteta pentru salata!

Ingrediente folosite:
5 cartofi medii, doi morcovi, o telina, un ardei gras rosu, un ardei gras galben, 3 castraveciori acri, o ceapa rosie medie, cca 200g batog afumat de rechin, un borcan de maioneza de 200g.
Pentru decor: un castravecior acru, doua rondele de morcov fiert, o jumatate ardei gras rosu si o jumatate galben.


Cum am procedat:
Am fiert cartofii, morcovii si telina, apoi am lasat legumele sa se raceasca.
Dupa ce s-au racit le-am taiat cubulete, nu foarte mici, mai mari ca la salata de boeuf. Am taiat ardeii cubulete, apoi am taiat si castraveciorii. Am taiat apoi batogul si ceapa rosie pestisori.

Am amestecat toate legumele impreuna cu batogul, am adaugat maioneza, am omogenizat bine si am asezat salata pe un platou de servit.


Apoi am decorat platoului asa cum se vede in imagini.

11 comentarii:

Anonim spunea...

E pregatita de sarbatoare salata.Felicitari!

Anonim spunea...

Multumesc Deea, asa este!
Exersez pentru Craciun, numai ca aproape sigur voi petrece sarbatorile prin alte meleaguri si voi manca ce au preparat altii :)

Laura spunea...

Dana, tu stii deja ca esti favorita mea cand vine vorba de preparate inedite si festive...dar am tinut sa-ti reamintesc, hi,hi... :P
Minunata salata...dar bolul e si mai si!!! :))
E frumooooos de tot, asa in forma de steluta, de floare...fiecare cum vrea sa-l vada... :D
Unde ai gasit minunatia???
...totusi, nu cred ca de la noi din tara...

Te puuup!!!

Laura spunea...

Felicitari maxime si pentru salatuta asta delicioasa, Dana...si ornata cum doar tu stii s-o faci! :)
M-ai naucit cu lumanarea aia din castraveciori si morcovi...si cu clopotelul magic!!!!!!!!!
Ce idee fantastica dar in acelasi timp accesibila...dar, iata, doar celor cu multa imaginatie culinara, cum esti tu...caci eu nu m-as fi gandit niciodata la asa ceva! :))

Pupicei dulci de la mine si Bogdi, care se va bucura din plin de creatiile tale culinare! :)

Anonim spunea...

Multumeeees Laura, ma coplesesti ca de obicei cu laudele!
Bolul in forma de steluta l-am achizitionat de la Sell :)
L-am ochit si mi-am imaginat imediat cum ii va sta pe masa de Craciun :)
Pupicei tie si lui Bogdi!

Unknown spunea...

Asa salata, mai rar. Felicitari!

Anonim spunea...

Multumesc, Didona :)

Anonim spunea...

Hello Dana,
merci ca m-ai vizitat. Mi-a placut Blogul tau si dupa cum ai vazut te-am trecut pe lista mea favorita. O sa te mai vizitez si eu curind. Pina una alta Happy Cooking si Sarbatori Fericite! Pa,pa Nina

Anonim spunea...

Hello, Nina :)
Si eu am trecut Blogul tau la favorite ca sa fiu la curent cu ce bunatati prepari :)
Multam frumos pentru urari!
Te pupic si iti urez si eu cu drag Happy Cooking si Sarbatori Fericite!!!
Dana

Unknown spunea...

Ca imi place salata ta, am mai spus. Am revenit sa-ti ofer premiul Blog amico, pentru retetele frumoase (am avut ce invata).

Anonim spunea...

Multumesc, Didona, pentru comentariu si pentru premiu!
Acusica ma duc sa-l ridic...
Esti o persoana tare draguta si ma bucur daca te-ai putut inspira din retetele mele.
Te pupic!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase