Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

01 decembrie 2008

Bors de pui


Ingrediente folosite:
o casoleta pulpe de pui dezosate, 4 cartofi medii, un ardei gras rosu si unul galben, un morcov mare, o telina mijlocie, o ceapa rosie mare, 4 fire ceapa verde, o legatura leustean, o legatura patrunjel verde, un litru bors, un ardei iute murat, sare dupa gust.

Cum am preparat:
Am spalat carnita, am taiat-o cubulete pe care le-am pus la fiert intr-o craticioara cu un litru de apa si putina sare.
Dupa ce a dat in clocot, am luat spuma pana ce nu s-a mai format, apoi am stins focul si am lasat sa se racoreasca putin.

Am spalat si am curatat legumele.
Am tocat ceapa rosie si cea verde, apoi ardeiul rosu si ardeiul galben le-am taiat cubulete.
Am razuit mare morcovul si telina si am taiat cartofii cubulete.
Am pus intr-o oala doua linguri ulei de masline, am pus la inmuiat ceapa, apoi ardeii, morcovul si telina razuite si cartofii taiati cubulete.
Dupa ce am sotat putin legumele, am adaugat 2 litri apa, am adaugat un praf de sare si am lasat legumele sa fiarbe la foc potrivit cca 15 minute.

Dupa 15 minute am adaugat pulpele cu tot cu supa lor si le-am lasat sa fiarba impreuna cu legumele.

Intre timp am fiert borsul si l-am spumuit.

Cand legumele si carnea au fiert, am adaugat borsul, ardeiul iute (curatat de seminte) tocat, leusteanul si patrunjelul tocate, am gustat, am mai adaugat sare, am mai lasat sa dea un clocot apoi am stins focul.



Desi am avut si smantana pentru dres, toata lumea a preferat sa consume borsul simplu, pentru ca sa nu i se modifice gustul delicios.


Pofta buna!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Excelent bors! Multumesc pentru reteta.

Cristina spunea...

Ciorbita este inca pe foc,dar deja a primit complimente de la prietenul meu pretentios :) Foarte buna reteta.Multumesc

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase