Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

01 august 2010

Negresa cu bile de cocos si inghetata

Pentru acest desert m-am inspirat de aici si de aici. Amprenta personala consta in adaugarea ciocolatei cu aroma de menta in compozitia aluatului de negresa, inghetata de vanilie si caramel adaugata feliei in momentul servirii si topingul de ciocolata folosit la decorare.
Aromele se intrepatrund perfect, iar rezultatul este super delicios.

Ingrediente:

Pentru bilele din branza si cocos am folosit:

250 g branza de vaci
2 galbenusuri de ou
50 g de zahăr
50 g nucă de cocos
3 linguri amidon (Gustin)

Pentru aluatul negresa am folosit:
4 oua
30 g zahar
80g ciocolata cu 75% cacao si aroma de menta
2 linguri faina
2 linguri amidon (Gustin)
3 linguri cacao
un praf de sare
o lingurita rasa praf de copt
vanilie

Pentru glazura am folosit:
1 plic glazura de ciocolata de la Dr.Oetker.

Cantitatile de mai sus sunt pentru o forma cu diametrul de 22 cm.

Mod de preparare:

pentru bilele de branza cu cocos: se mixeaza branza cu zaharul, se adauga galbenusurile, unul cate unul, apoi nuca de cocos si amidonul. Se formeaza bilute cam cat o minge de ping-pong si se aseaza in tava de tort tapetata cu hartie, la putina distanta intre ele.

pentru aluatul de negresa: se mixeaza galbenusurile cu zaharul si vanilia, se adauga praful de sare, ciocolata topita si racita, faina cernuta, amidonul, praful de copt si cacaua; se omogenizeaza, apoi se adauga albusurile batute spuma.

Se rastoarna aluatul peste bilele de branza si cocos in forma de tort si se introduce in cuptorul preincalzit pentru cca 30 de minute. Se face proba cu scobitoarea.

Intre timp, se prepara glazura conform indicatiilor de pe plic.

Dupa ce este gata prajitura, se lasa cca 10 minute sa se racoreasca, apoi se toarna glazura.
Se portioneaza si se serveste cu cate o bila (cine vrea mai mult chiar si doua bile) de inghetata.

Am folosit inghetata de vanilie cu caramel din comert, marca Obsession de la Amicii. Mi s-a parut excelenta.

Masina de inghetata proaspat achizitionata va fi pusa la lucru zilele astea.

13 comentarii:

Momo spunea...

ooo,cum arata cu inghetata si ciocolata scurgindu-se!i-ai dat prin adaosurile tale exact plusul de noblete pentru un desert rafinat.o duminica placuta in continuare!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!
...Nici cu inghetata ta nu mi-e rusine... am furat reteta si abia astept s-o probez cu masinuta de inghetata pe care tocmai mi-am luat-o...
O seara minunata si tie!

sara & Miki spunea...

Arata minunat... ma tenteaza sa o incerc si eu. O remarcasem, dar la tine arata super, iti lasa apa in gura. Pupic.

Liana10 spunea...

Tare bine arata...am luat si eu glazura de la dr.oetker dar nu mi-a placut, avea un gust de carton...prefer sa o fac, decat sa o cumpar.

Dana2dor spunea...

Si eu o aveam in plan de mult timp, Sara, dar nu m-am incumetat pana nu mi-a venit ideea cu inghetata.
Pup si eu si o saptamana frumoasa iti doresc!

Miha spunea...

Prajitura o stiu ca e delicioasa... Dar a ta arata absolut senzational. Felicitari Dana!

Dana2dor spunea...

Nu stiu ce glazura ai folosit tu, Liana, dar mie mi-a iesit chiar foarte faina, ciocolatoasa si catifelata.
Daca nu vorbim de produse diferite, ar mai putea sa fie de vina si modul de intrebuintare.
Prajitura glazurata nu se introduce imediat la frig, nici daca folosesti cea mai fina ciocolata. Atunci ea devine mata, casanta si isi modifica chiar gustul.

Dana2dor spunea...

Multumesc Miha! La tine am vazut prima data prajitura, asa ca ai si tu o mare parte "din vina" pentru cum a iesit :)

fimere spunea...

trop trop gourmand ce gâteau en plus il est joliment présenté
j'adore
bonne journée

CamiWitt spunea...

Arata demential! o combinatie delicioasa.O seara placuta si vin-o la o cafeluta, linga o felie de tort cu mango si capsuni.Cami

Dana2dor spunea...

Merci, Fimere!
Bonne journée à vous!

Dana2dor spunea...

Tocmai am trecut pe la tine, Cami, si m-am servit cu o feliuta din minunatul tort! Un de-li-ciu!!!
O zi frumoasa iti doresc!

Beatrice spunea...

Am facut si eu aceasta minunatie, mi-a iesit spectaculoasa, gustoasa, dar nu prea mi-a crescut cat sa-mi acopere micile bilute.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase