Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 decembrie 2008

Cozonaci cu cacao si nuca, rahat si fructe confiate

Am facut a doua serie de cozonaci astfel: unul mare umplut cu crema de cacao, nuca macinata si stafide, unul de marime medie umplut cu rahat si doi rotunzi, mai mititei, unul umplut cu crema de cacao si nuca si altul cu fructe confiate.

Cozonacul cu cacao si nuca:


Cozonacul cu rahat:


Cozonacei rotunzi cu cacao si nuca si cu fructe confiate:


Pentru aceasta serie am folosit urmatoarele

Ingrediente pentru aluat:
800g faina (Dobrogea pentru cozonac)
10g drojdie uscata (un pliculet si jumatate)
250g zahar
350ml lapte cu 3,5%grasime
150g unt topit si o lingura ulei
4 galbenusuri
o jumatate lingurita sare
coaja rasa de la o lamaie si o portocala
3 pliculete zahar vanilinat

Aluatul l-am pregatit la MC. Daca vreti sa-l pregatiti manual, gasiti explicatiile aici.

Ingrediente pentru umpluturi:
a) crema de cacao si nuca: din nuca razuita cu lapte fiert, cu stafide inbatate cu rom sau coniac, zahar dupa gust, cacao, vanilie;
b) fructe confiate: stafide blonde, stafide negre, caise, smochine, avocado, papaya;
c) rahat colorat, taiat cubulete.

Cum am procedat:
Am pus in cuva masinii mai intai laptele, galbenusurile, untul topit si uleiul, zaharul, sarea, aromele, apoi faina si drojdia. Am pus masina la programul 7 - 1,5.

Dupa ce a dospit coca, am rasturnat-o pe planseta infainata si am modelat cozonacii astfel:

Am impartit aluatul in doua bucati mai mari si una mai mica, apoi fiecare bucata am mai impartit-o in doua si am intins usor coca.

Am intins pe fiecare bucata umplutura apoi am rulat-o, apoi am rasucit rulourile doua cate doua si le-am asezat in tavile tapetate cu hartie de copt.

Am uns apoi cozonacii cu galbunus amestecat cu o lingurita de miere si am mai lasat tavile acoperite cu un prosop cca 20 de minute, sa mai creasca, inainte sa-i bag la cuptor.

Intre timp am preincalzit cuptorul.

Dupa 20 de minute, am mai uns inca o data cozonacii cu galbenus, am presarat zahar brun, apoi i-am bagat la cuptorul preincalzit pentru cca 40 de minute.

Este bine sa verificati daca s-au copt din cand in cand cu paiul, dar nu inainte de 20 de minute, ca sa nu se lase.

Aici cozonacul cu cacao si nuca:


si aici cel cu rahat:


si aici o feliuta:


Iata aici cozonacelul rotund cu fructe confiate:


si aici cel rotund cu cacao si nuca:

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase