Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

29 ianuarie 2011

O zi de iarna in Bucuresti

 
 Duminica dimineata trecuta m-a invitat al meu sot sa iesim la o plimbare prin Bucurestiul inzapezit. Am acceptat cam greu, ce-i drept, dar tare bine mi-a parut ca m-am lasat induplecata. In plimbarea noastra am inclus doua obiective: parcul Herastrau si parcul Moghioros, urmand sa luam masa de pranz la mama-soacra in Drumul Taberei.

Desi frigul si ninsoarea abundenta ne-au zadarnicit multe cadre, am reusit sa surprind cateva imagini sugestive pe care m-am gandit sa vi le impartasesc si voua. Sper sa va placa!

 Pe drum spre Parcul Herastrau....

La intrarea in parc, sub fulgii mari, oameni si catei par sa fie impacati cu vremea... mai greu e cu vremurile!

O familie a iesit ca si noi la aer tare, probabil sa-si faca pofta de mancare...

Pescarusi galagiosi cautand hrana deasupra lacului inghetat....


Al meu sot... are cu ce...

 M-a surprins si el pe mine asupra faptului... ce-i drept, eu mai modesta... dar multumita de aparatul nou pe care l-am primit de Craciun

Nu mi-i drag Oprescu, dar a facut treaba buna, de data asta!

 
In Parcul Moghioros e distractie mare. Orice inclinare a solului a devenit un derdelus, iar copiii si parintii lor se distreaza de minune.
 
In partea opusa derdelusului, se construiesc de zor oameni de zapada.

Pentru unii e prima zapada din viata...

Chiar si in parcul special amenajat pentru patrupede e mare veselie.
  
 Un Husky mititel sta pe ganduri: m-as juca si eu cu ei, dar nu-i cunosc si daca sunt rai?

Iar un anume Lord isi demonsteaza abilitatile...

Chiar si vrabiuta pare multumita pe crenguta inzapezita.

Si gata... foamea s-a instalat... asa ca plecam spre masa calda care ne asteapta....
Va doresc tuturor o seara tihnita!

10 comentarii:

yaya6 spunea...

ce frumoasa zi ati petrecut!!ca in povesti

sara & Miki spunea...

Foarete frumoasa plimbarea. Imi place ce imbujorata ai fost. Pupici.

Dana2dor spunea...

Asa a fost, Liliana, frumos ca in povesti, sau ca in copilarie, cand nu vedeam si partea neplacuta a iernii!

Dana2dor spunea...

Asa e, Sara, m-a cam ciupit gerul... si mainile mi-au cam inghetat in manusi, dar a meritat :)

Irina spunea...

Frumoase fotografii. Si felicitari pentru aparat!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Irina :)

Momo spunea...

frumoase imagini si comentarii,multumim!

Dana2dor spunea...

Cu mare placere, Alison :)

Unknown spunea...

Foarte frumoase pozele Dana! Ai povestit tare frumos! Mi-a placut tare mult...parca simteam dorul de casa...!
Felicitari pentru noul aparat! Te pupic cu drag!

Dana2dor spunea...

Ma bucur ca ti-a placut, Iulia draga! Te pupic si eu!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase