Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 februarie 2009

Eseu despre intelepciune

M-am trezit intr-o dimineata si am constatat cu stupoare ca nu-mi mai primesc portia de san de la mama. Si am fost nefericita.

... Dar de a doua zi am inceput sa gust niste chestii diverse si am descoperit senzatii noi, nebanuite.

M-am trezit apoi intr-o zi ca mi se transforma organismul in ceva nou, imi cresc sanii si traiesc o experienta fizica de-a dreptul dezagreabila. Si m-am oripilat si am crezut ca n-o sa ma mai plac niciodata.

... Dar dupa cateva zile senzatiile neplacute au disparut si am inceput sa simt fiori la atingeri.

M-am trezit apoi intr-o zi ca-mi creste burtica si devin cam diforma si ma deplasez mai greu si mi-e rau de la anumite mirosuri si... offf, cat de dificila am cam devenit...

... Insa dupa noua luni am devenit mama si am trait cea mai minunata senzatie, m-am simtit implinita si fericita.

M-am trezit apoi intr-o zi ca mi-am cam pierdut din energie si vigoare, ca anumite lucruri pe care le faceam cu usurinta acum imi iau putin mai mult timp, ca descopar in oglinda cateva riduri in plus si uneori ma trezesc cu ochii putin cam umflati si tare m-am intristat.

... Dar am descoperit langa mine un om care ma vede la fel de frumoasa ca acum niste ani si care imi ofera o dragoste neschimbata, ba chiar putin mai matura, mai intelegatoare si protectoare si m-am simtit minunat.

M-am trezit apoi, intr-o zi, ca pruncul de acum niste ani a devenit "sot", iar eu am devenit "soacra" si m-am cam speriat... Doamne, cum a trecut timpul?!

... Dar acum ma trezesc fericita si astept infiorata momentul cand voi fi anuntata: mama, uite, acum esti "bunica"!

Ce credeti, oare am devenit putin mai inteleapta?!!!

6 comentarii:

Sorin M. spunea...

Exceptional......

Corina spunea...

cu sigurant INTELEAPTA

Hermine-Olvia spunea...

cu siguranta ! Bravo ! Superb !

Dana2dor spunea...

Multumesc Sorin!
Si povestioara ta este plina de intelepciune!

Dana2dor spunea...

Ei, Ioana, niciodata nu suntem suficient de intelepti! Dar e bine macar sa invatam din experiente :)

Dana2dor spunea...

Multumesc Hermine!
Si tu ai surprins foarte bine semnificatia.
Din pacate suntam capabili sa apreciem ceva numai dupa ce am trait o experienta similara!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase