Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

05 septembrie 2009

Diplomat cu piersici si kiwi - la pahar


Si totusi, ce poate fi mai bun decat un Tiramisu la pahar?
... Un Diplomat la pahar!!! :)


Iata ce am folosit pentru patru portii:
8 buc. piscoturi, 2 pac. Crema pentru tarte cu fructe de la Dr.Oetker, 500ml lapte rece, 200ml frisca, sucul de la o portocala, 4 jumatati de piersica din compot si 2 fructe kiwi.

Cum am procedat:
Am preparat crema conform instructiunilor de pe plic si am batut frisca asemenea...
Am stors portocala iar sucul l-am pastrat intr-o cana unde am completat pana la 250ml cu sucul din borcanul de compot de piersici.
Am pus la scurs 4 jumatati de piersica din compot si am curatat fructele de kiwi de coaja, apoi le-am taiat bucatele potrivite.


Am pregatit paharele si am inceput sa le umplu asa: cate un piscot frant in cateva bucati, 2-3 linguri cu suc de fructe, apoi o lingura plina cu crema, bucatele de fructe, iar un piscot frant, iarasi suc de fructe, apoi crema si fructe, si deasupra frisca si cateva cuburi de fructe pentru decor.

Sfat: serviti-le dupa ce au stat cel putin 4-5 ore la rece!

Un desert fresh, gustos si aspectuos!

8 comentarii:

Nik26 spunea...

F. frumos! :)

Momo spunea...

uimitoare aceste pahare!

CamiWitt spunea...

Mama mia ce bunatate ai facut iarasi ! Te asteapta 2 premii la mine. Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

Dana2dor spunea...

@ Multam' Nik26!

@ Bunute tare, Alison... Incearca-le numa', ca sigur o sa-ti placa!

@ Multam' frumos, Cami! Fug acusica sa le ridic! O seara excelenta si o Duminica faina sa ai!

Mary spunea...

Mmmmmm lovely !

Rodica Botan spunea...

Mai mare rusinea...am salivat ca si ciinele lui Pavlov uitindu-ma la pozele tale cu "diplomatul la pahar". Mai degraba imi vine sa cred ca bucatareasa este in cazul asta foarte diplomata si a stiut exact cu ce sa ne atraga...

Nici macar n-am putut citi reteta pina la sfirsit...si cred ca ma duc sa cumpar ingredientele...Pe curind!!!

Dana2dor spunea...

@ Thanks Mary! kiss!

@ Ce draguta esti, Rodica! M-ai facut sa zambesc cu comentariul tau :)
Este un desert cu foarte putine ingrediente (care pot fi si ele inlocuite cu ce ai prin frigider - respectiv doar frisca in loc de crema si fructe de oricare) si care se face una-doua, asa ca spor la preparat si sa-mi spui si mie cum ti-a placut!!
O saptamana excelenta iti doresc!

Unknown spunea...

Dana, arata super! Mi-ai facut deja o pofta de diplomat...:)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase