Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 septembrie 2009

Salata de surimi si porumb

In seara asta astept niste musafiri, asa ca am pregatit, printre altele, si aceasta salata.

Iata ce am folosit:
250g surimi, 4 oua fierte, o cutie de 400g porumb boabe, maioneza preparata in casa, sare, piper dupa gust.
pentru maioneza am folosit: un galbenus fiert si unul crud, o lingura mustar, 100ml ulei, sare, piper, 2 linguri smantana slaba, o lingura suc de lamaie.

Cum am procedat:

Am pus la fiert cele 5 oua in apa cu putina sare ca sa nu crape, apoi am pregatit celelalte ingrediente astfel: am scos porumbul din cutie si l-am spalat, am taiat cubulete batoanele de surimi si am preparat maioneza.

Dupa ce au fiert oualele, le-am racit sub jet de apa rece, apoi le-am curatat si le-am taiat cubulete.

Maioneza am preparat-o dintr-un galbenus de ou fiert si un galbenus de ou crud pe care le-am amestecat cu o furculita, am adaugat apoi o lingura de mustar si am frecat putin; de aici am pus la treaba mixerul adaugand din cand in cand ulei pana am obtinut cam o cana de maioneza.
Am adaugat apoi putina sare, o lingura suc de lamaie, 2 linguri smantana slaba si putin piper.

Am asamblat salata amestecand toate ingredientele intr-un bol, apoi am asezat-o in vasutele mele preferate si am ornat cu cate o felie de castravete, asa cum se vede in imagine:


Este foarte buna rece, dupa ce a stat cateva ore in frigider ca sa se imbine gusturile.


Va doresc o seara excelenta!

4 comentarii:

Mariana spunea...

E gustoasa reteta?surimi il pui asa ca atare?
Cei cu vasutele alea minunate?de unde sint?unde le-ai gasit?
Ai un scaun in plus pt.mine?
Sa vedem ce bunatati ai mai preparat?sau doar atit?
Sper sa petrece-ti frumos!
Te pup!

dana2dor spunea...

Hellow, Mariana!
Da, reteta e gustoasa si a fost apreciata, dar mie mi-ar fi placut mai mult daca ar fi avut ceva "mai crocantzos" in ea, de exemplu: castravete verde cubulete, ori gogosar, ori andive...
Vasutele le-am cumparat anul trecut, pe net, de la gastrodelux.ro; au fost cam scumputze dar le ador pur si simplu si dau bine cand am musafiri :)
Oricand am un scaun in plus pentru prieteni ca tine :):) asa ca, daca treci prin Bucuresti anunta-ma :)
N-am apucat sa "imortalizez" tot ce-am pregatit, dar voi posta maine ce-am reusit sa prind, plus ca... dimineata voi "presta" un tortulet pentru soacra-mea ca e ziua ei si tre' s-o onorez, nu-i asa?!
Pa-paaa! si o noapte linistita si tihnita sa ai!

Mariana spunea...

Bine faci c-o sarbatoresti,si eu as sarbatori-o dar e plecata sper acolo sus!(a fost o soacra buna si a plecat cam repede,as fi vrut sa mai stea multi ani-dar....)
Cred ca dau f. bune dupa cum arata sint tare dragute-poate incerc si eu !
Miine pleaca fiica mea dupa viza dar totusi eu nu plec !considera ca am fost musafirul tau,ma simt onorata pt.asta!
Te pup si o duminica minunata!

Dana2dor spunea...

Imi pare rau pentru soacra ta, Mariana! Eu am pierdut-o pe mama :( acum cinci ani si asta ma face sa fiu mult mai intelegatoare cu soacra :)
O saptamana excelenta iti doresc!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase