Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 iulie 2010

Gugelhopf cu mere, macese uscate si pepite de ciocolata


Ingrediente: 3 oua 225g zahar alb 225g zahar brun 375ml ulei 450g faina 1 lingurita cu varf bicarbonat 1 lingurita pulbere amestec de scortisoara/cuisoare/anason 1 lingurita rasa sare 400g mere curatate si taiete bucatele 120g nuci usor prajite si taiate/zdrobite 120g macese confiate in amestec cu stafide esenta de rom/coniac coaja de lamaie/portocala (confiata, din dulceata sau proaspata, rasa fin) doua linguri cu pepite de ciocolata neagra. Mod de preparare: Am mixat ouale intregi cu zaharul, apoi am adaugat uleiul treptat, apoi faina; cand an inceput sa adaug faina am renuntat la mixer si am continuat sa amestec cu o lingura de lemn; am adaugat apoi bicarbonatul (eu l-am stins cu putin suc de lamaie), nucile, macesele si stafidele, merele si aromele; aluatul va iesi foarte dens, dar sa nu va speriati, asa trebuie sa fie. Am tapetat cu unt si pesmet forma de gugelhopf, am rasturnat aluatul si am introdus in cuptorul preincalzit. Trebuie copt la foc mic, cca o ora. E bine sa faceti testul cu scobitoarea, intrucat timpul de coacere depinde de cuptor si de forma in care coaceti checul (daca are o circumferinta mai mica si este mai adanca, trebuie sa stea mai mult decat daca are o circumferinta mai mare si este mai putin adanca). Dupa ce l-am scos din cuptor l-am lasat sa se raceasca apoi l-am rasturnat pe un platou si l-am pudrat cu zahar pudra cu aroma de vanilie. si sectiune... Este delicios, are o consistenta foarte placuta si un parfum deosebit ! Pofta bunicica si o zi excelenta va doresc!

2 comentarii:

Momo spunea...

oool,e plin de asrome imbietoare!

Dana2dor spunea...

Asa este, Alison!
Aromele sunt cam de toamna-iarna, dar nu-ti pot spune ce succes a avut!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase