Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

30 ianuarie 2010

Bomboane Bounty cu glazura de ciocolata neagra - Homemade Bounty Candy


Acesta este al treilea sortiment din seria creatii bomboniforme, alaturi de Bomboanele Lioara si Bomboanele Raffaello, dar nu si ultimul, pentru ca urmatoarele, Bomboane Bounty cu glazura de ciocolata roz, in forma de romburi, stelute si inimioare, va vor surprinde placut, sper, in postul urmator.

Bomboanele care fac subiectul acestui post le-am preparat cu ajutorul acestor forme dragute pe care le-am achizitionat de curand:

Si iata ce am folosit pentru 20 de buc.:

1/3 din compozitia de nuca de cocos pregatita la Bomboanele Rafaello, 20 de alune de padure si 200g ciocolata neagra de buna calitate (puteti folosi Glazura cu gust de ciocolata neagra de la Dr.Oetker care este f. buna)

Cum am proceat:

Am topit ciocolata la bain-marie, apoi am uns cu o pensula inmuiata in ciocolata formele de bomboane (spalate si uscate) , acoperind complet suprafata lor interioara si le-am introdus in frigider pentru 5-10 minute. Cand timpul a expirat, am scos formele si le-am mai uns inca o data peste stratul intarit, apoi le-am introdus din nou in frigider pentru 5-10 minute.
Dupa alte 5-10 minute le-am scos si le-am mai dat un strat de ciocolata, apoi le-am introdus din nou in frigi.
Dupa 3 straturi si minutele de rigoare ar trebui sa rezulte o coaja suficient de groasa ca sa suporte umplerea lor, asa ca fara a le scoate din forme le umplem cu compozitia de cocos si cate o aluna de padure, le nivelam bine la suprafata si le introducem din nou la frig.
Intre timp pregatim din nou ciocolata (la bain marie) pentru a forma talpica bomboanelor. Scoatem formele, ungem un strat uniform de ciocolata deasupra umpluturii si bagam din nou la frig.
Dupa alte 5-10 minute scoatem formele si acum putem scoate si bomboanele din forme, indepartand usor marginile de silicon ale formelor si rasucindu-le peste cap. Asezam bomboanele pe un platou si ne pregatim sa le decoram frumos.

Pentru decor am inmuiat din nou ciocolata si am asezat-o intr-un poche de unica folosinta pe care l-am taiat foarte aproape de varf pentru a trasa sarme f. subtiri deasupra bomboanelor, asa cum vedeti in imagine.

Alaturi de sarme am presarat cateva bombonele albe si aurii.

Bune taaaaaare!!!

Iata si o sectiune:

13 comentarii:

ellis spunea...

Arata fenomenal, cata rabdare ai sa faci asa minunatii!

Alexa spunea...

Super frumoase, o adevarata minunatie, dar indraznesc sa intreb de unde ai luat formele, ca sunt frumusele rau.

Daniela Addario spunea...

Iar am ramas cu gura cascata la bomboanele gustoase si mai ales ca te-ai dotat cu asemenea forme de silicon... Felicitari pentru asemenea retete. Mai ai ?! retete, ca bomboanele dispar repede...

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Ellis :)
Eiii, am avut ceva rabdare, ce-i drept, dar n-as repeta figura prea curand:):)

@ Si gustoase rau, Alexa :)
Formele le-am luat de la un magazin D-Mail si au fost chiar accesibile ca pret. Ceva in jur de 28 lei/20 buc.

@ Inca o reteta mai am si p'orma mai fac o pauza :), Danielutza.
Dar sotul meu ma intreaba rugator cand ii mai fac, asa ca voi repeta figura cred de Valentine's Day.

Lissa's Cakes spunea...

Dana,ce bomboane super frumoase faci ,imi plac toate ...si cand ma gandesc ce gustoase suuunt..mmm....

Bianca spunea...

Foarte bine arata bomboanele tale.
Spune-mi te rog de unde ai cumparat hartia pentru bomboane...in ce se pun bomboanele. Eu nu gasesc nicaieri, am incercat la Real, Auchan ,Metro...nu au auzit de asa ceva. Am gasit doar hartie de muffins...de bomboane nu.

Dana2dor spunea...

@ Au iesit si f.f. gustoase, Lissa. Sotul meu a zis ca nu a mai mancat niciodata bomboane asa de bune :)

@ Si eu am cautat muuuult, pana sa le gasesc, Bianca! Dar le-am gasit intamplator la Carrefour Unirea. Erau la promotie, agatate pe stalpii de la standul cu esente si prafuri pentru prajituri. Insa cand m-am dus a doua oara sa mai iau nu mai aveau.

Momo spunea...

mini-opere de arta bombonicile tale ,dana!nu mai zic de forme si hirtiute ,adorabile!o zi buna!

adnas54 spunea...

O adevarata arta, o minunatie, dar si multa migala. Dar cei bun cere si munca. Felicitari. Sanda.

sarah spunea...

super arata bomboanele.imi spui te rog mai exact de unde ai luat formele?as vrea sa incerc ca tare delicioase par.

Postolache Violeta spunea...

Wow,am ramas cu gura cascata.Felicitari,de milioane arata bomboanele astea!Intr-adevar trebuie mare rabdare,dar cu siguranta a meritat!

Flori spunea...

Arata foarte bine bomboanele. Imi plac mult formele, sper sa gasesc si eu sa-mi iau. Unde ati gasit hartii pentru bomboane asa frumos colorate? Sa-mi pastrati o portie!
Flori

Dana2dor spunea...

@ Multumesc Alison!
O seara excelenta si o saptamana buuuna sa ai!

@ Asa este, Sanda, sunt migaloase dar efectul este deosebit. Sincer, nu le-am facut pentru o ocazie speciala, ci doar ca sa experimentez, sa vad daca si ce anume pot face.

@ Draga mea Sarah, asa cum i-am raspuns si Alexei mai sus, eu le-am luat de la un magazin D-Mail de pe Bd.Natiunile Unite. Am trecut pe langa magazin ducandu-ma la I-Style sa iau niste casti pentru I-Phone si am intrat in magazin intr-o doara. Sper sa mai aiba... ca le-am luat in perioada dintre Craciun si Anul Nou.

@ Asa este, Vio, a meritat tot efortul si migala pentru ca au iesit delicioase.

@ O-ho, Flori, s-a epuizat de mult stocul, din pacate :( Poate de Valendine's Day sa mai repet figura.
Hartiutele le-am luat de la Carrefour Unirea, dar nu mai aveau cand am vrut sa mai iau... poate in alt magazin sau poate mai aduc, nu stiu ce sa zic, pentru ca si eu am cautat foarte mult pana sa le gasesc.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase