Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

25 august 2008

Prajitura cu branza de vaci si stafide

dupa o reteta de la Aliza

Pentru aluat:
2 oua întregi, eu am pus 3 oua si recomand 4 oua;
9 linguri zahar
9 linguri ulei
9 linguri lapte, eu am pus 13 linguri
12 linguri faina, eu am pus 15 linguri
1 lingura de praf de copt
am adaugat arome: zahar vanilinat si coaja de lamaie.

Pentru umplutura:
500 g branza de vaci
4 oua, cred ca sunt suficiente 2 oua.
un praf de sare
4 linguri de gris
o mana buna de stafide
5-6 linguri de zahar, am pus 8 linguri
vanilie
am adaugat coaja si sucul de la o lamaie

Am constatat ca punand doar doua oua la aluat, iese prea putina coca in raport cu cantitatea de umplutura si am mai adaugat un ou. Dar tot a fost prea putin aluat, asa ca data viitoare voi folosi 4 oua la coca si 2-3 oua la umplutura.

Mod de preparare:
Se freaca ouale cu zaharul, se adauga uleiul si se freaca pana se incorporeaza.
Se amesteca faina cu praful de copt si se pune peste amestecul precedent alternand cu laptele.
Aluatul trebuie sa curga cand e luat cu lingura dar sa fie mai gros decat cel de clatite.
Se tapeteaza tava cu faina sau cu hartie pentru copt.
Se toarna jumatate din aluat si se baga pentru 10-12 minute la 350F (180C) in cuptor preincalzit.
Se scoate si se pune umplutura, se toarna restul de aluat si se pune la copt pentru 30-40 minute.
se verifica cu scobitoarea daca e patrunsa.
Cand este gata se pudreaza cu zahar pudra. Se taie cand este racita complet.

Si iata ce a iesit!
Si sectuni...

3 comentarii:

Alina Popa spunea...

ce dimensiune are tava?

Dana2dor spunea...

30x22x5cm, Alina

Anonim spunea...

Draga Dana,
iti multumesc pentru ca ne impartasesti secretele si experientele tale. Felicitari! Tocmai ce am facut si eu prajitura cu branza.......ei, culoarea e aceeasi :) doat ca difera inaltimea :(...Desi am pus 4 oua la blat. Nu stiu, aluatul e asemanator cu unul de chec, chestiune care pana acum, cu diferite retete nu a depasit inaltimea de 3 cm :).Dar poate am eu ghinion fiindca chiar nu inteleg unde o dau in bara. E singura prajitura care nu imi iese si sunt suparata. Oricum gustul e bun. o seara placuta! Oana

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase