Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 aprilie 2010

Ciorbita Roadele Primaverii 2


De Paste nu am gatit din miel decat drobul si salata din creier. Din Meniul de Paste - 2010 a facut parte si aceasta ciorbita, alaturi de Drobul din maruntaie de miel, Salata din creier de miel si de vitel si celelalte preparate traditionale.

Printre preferatele dragilor mei a fost si aceasta ciorbita de primavara. Iata si reteta:

Ingrediente pentru o oala de 5 litri: un morcov maricel, o bucata de radacina de telina cam cat un ou, o legatura ceapa verde si una de usturoi verde, doi dovlecei, doua legaturi stevie, doua legaturi loboda rosie, doua legaturi untisor, o legatura leustean si o legatura patrunjel, un caus de palma cu orez, zeama de lamaie si sare, dupa gust si doua linguri ulei;
pentru dres, am folosit un galbenus de ou frecat cu o lingura de smantana.

Cum am procedat: am tocat ceapa si usturoiul, am curatat si am razuit legumele (morcovul si telina) prin razatoarea mare si le-am sotat in doua linguri de ulei. Am adaugat apoi 5 litri apa, am adaugat putina sare si am lasat sa dea ciorba in cateva clocote. Am curatat dovleceii si i-am taiat cubulete, verziturile le-am curata si spalat bine, apoi le-am rupt cu mana in bucati mai mici. Dupa ce au fiert putin morcovul si telina, am adaugat cubuletele de dovlecel si orezul bine spalat si am lasat sa mai dea cateva clocote, apoi am adaugat verziturile rupte si leusteanul tocat si am mai lasat cca 15 minute sa fiarba toate impreuna. Intre timp am stors o lamaie si am frecat un galbenus de ou cu o lingura de smantana. Cand verdeata s-a inmuiat putin, am adaugat zeama de lamaie cate putin si am sarat ciorba, dupa gust. Am adaugat galbenusul cu smantana in care am adaugat in prealabil cate putina zeama de ciorba pana s-a uniformizat temperatura, am adaugat patrunjelul tocat si gata ciorbita!

Este asa de buna, chiar si rece!

Un comentariu:

Momo spunea...

delicioase roade!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase