Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

23 aprilie 2010

Dovlecei rotunzi umpluti cu carne


Am gasit in piata acesti dovlecei rotunzi si, de cum i-am zarit, mi-am si imaginat cum vor arata in farfurie. Asa ca, iata-i in plendoarea lor, frumusei si apetisanti, cu burticile pliiine de bunatati, machiati cu putin sos rosu si cu smantanica.


De frumusei ce sunt, iti vine sa-i mananci, nu alta:)....
Dar hai sa va povestesc cum i-am preparat, ca poate va grabiti sa-i bucurati si voi pe dragii vostri cu asemenea frumusete si bunatate.

Iata ce am folosit:
500g carne tocata, 6 dovlecei cat pumnul meu (adica destul de mici), 100g orez, o legatura ceapa verde, o legatura patrunjel, o legatura marar, miezul scobit si tocat de la 4 rosioare potrivite ca marime (pe care le-am umplut cu aceeasi compozitie ca pe dovlecei), miezul de la dovlecei, tocat cubulete mici, sare, piper dupa gust, 2 linguri bulion, smantana pentru servit.


Cum am procedat:

Am spalat bine dovleceii si rosiile, apoi le-am taiat capace si i-am scobit cu o lingurita, lasandu-le coaja de cca 5mm, apoi am pregatit umplutura astfel: am spalat orezul bine in mai multe ape fierbinti si l-am asezat intr-un bol. Ceapa verde am spalat-o si am tocat-o, apoi am inmuiat-o putin intr-o lingura de ulei, apoi am adaugat si orezul, cubuletele de dovlecel si cele de rosii. Am lasat sa se raceasca putin acest amestec apoi l-am rasturnat peste carnea tocata, am adaugat patrunjelul si mararul tocate, sare si piper si am omogenizat compozitia.

Cu aceasta compozitie am umplut dovleceii si rosiile, apoi am asezat legumele umplute intr-un vas termorezistent, am turnat o cescuta de apa si am acoperit vasul ca sa fiarba inabusite. Am introdus vasul in cuptorul preincalzit pentru 30 de minute. Dupa 30 de minute, am pregatit un sos din cele doua linguri de bulion amestecat cu o lingura de faina, putina sare si piper, am rasturnat sosul peste legume si le-am mai lasat in cuptor, de data asta fara capac inca 30 de minute.


Au iesit minunati! I-am servit cu smantanica...
Iata si o sectiune:


De-li-ciosi!!!!
Va doresc pofta bunicica si week-end excelent alaturi de cei dragi voua!!!

2 comentarii:

maria mihalache spunea...

Frumosi si deliciosi..............nu am vazut pana acuma dovlecei rotunzi.
O seara buna!

YukiAme spunea...

ce frumosi sunt!
si desi eu nu sunt o mare amatoare de dovlecei umpluti mi-ai facut o pofta... :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase