Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

12 septembrie 2008

Comorile mele

Pentru cele dintre voi care nu mi-au vizualizat profilul, fac urmatorul anunt: de curand am devenit soacra!
Asa ca acum am doi copii frumosi pe care vreau sa vi-i prezint in cateva poze.

Aici la iesire, dupa cununia civila, sub o ploaie de orez...

aici la biserica:

aici o imagine de ansamblu ca sa vedeti o biserica frumoasa

La iesirea din biserica, dupa ceremonie...
aici in parc, inainte de marea petrecere....


aici nora-mea cu nasica:La restaurant, salonul frumos gatit asteapta sa inceapa petrecerea: Dansul mirilor...
.... Respectand intimitatea invitatilor, nu am postat si imagini din timpul petrecerii.
Aici a sosit tortul... foarte, foarte bun, cu ciocolata si cu fructe...

si aici cu nasii,
Regret un singur lucru si anume: ca prinsa fiind cu indatoririle de soacra mare nu am facut poze preparatelor culinare servite, dar pot sa va spun ca au fost super aspectoase si gustoase.

Voi incerca sa reproduc din amintire cateva dintre ele dupa care le voi posta pe blog.

In primul rand pentru copiii mei dar si pentru sotul meu si apoi pentru prieteni, imi place sa pregatesc din cand in cand festinuri culinare.

Va multumesc tuturor celor care ati impartasit cu mine aceasta bucurie si va doresc si voua sa simtiti la fel, atunci cand va sosi clipa.

10 comentarii:

diviana spunea...

Buna,
Sa va traiasca copii, si sa aveti multi nepoti :))
Acum am descoperit blogul dvs am sa-l trec in listuta mea pt. a fi la curent cu bunatatile pe care le faceti.
De cand am descoperit blogurile cu retete culinare am incercat sa fac si eu cate ceva si spre bucuria mea au iesit gustoase.
Va invit sa-l vizitati " divianas-world"
O saptamana frumoasa

mihaela spunea...

multa fericire mirilor si casa de piatra!
cred ca abia asteptati acum sa deveniti bunici :)
o saptamana frumoasa!

Anonim spunea...

Multumesc Diana, multumesc Mihaela pentru urari si va doresc si voua sa aveti parte de aceeasi bucurie pe care o traiesc eu.
Bineinteles ca abia asteptam sa devenim bunici, pentru ca suntem inca tineri si avem energie si ne plac foarte mult copiii.
Va sarut si va doresc si voua o saptamana excelenta!

Anonim spunea...

Frumosi copiii tai, Dana! FELICITARI!!! Casa de piatra si sa fie fericiti!!! Iti doresc sa te bucuri cat de curand de nepoti sanatosi si frumosi!!!! Te pup!!!!

Anonim spunea...

Mutumesc Iulia pentru vizita si pentru urari. Asa este, sunt frumosi si buni si abia astept sa fiu bunica!
Si tie iti doresc sa ti se intample numai lucruri minunate si sa fii fericita! Pupici multi! :)

kris spunea...

Casa de piatra!
Va doresc tuturor multa fericire, bucurii, impliniri!
Mi-a placut mult tot, copiii, biserica, restaurantul...superb!

Anonim spunea...

Felicitari si Casa de piatra !Foarte frumoase pozele.Sa se tot bucure noara ca are asa o soacra care stie sa pregateasca asemenea bunatati :)
Eu acum rasfoiesc din scoarta in scoarta blogul :)

Anonim spunea...

Multumesc Gabriela si bine ai venit pe blogul meu!

sara & Miki spunea...

Intamplator am ajuns aici. La vremea aceea nu eram pe blog, deci cu intarziere de doi ani, iti spun din inima sa-ti traiasca si sa te bucuri de amandoi.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sara:)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase