Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

02 noiembrie 2008

Tarta Garfield


Sursa inspiratiei se afla in brosurica "Bucataria pentru toti" nr.9/2008

Trebuie sa va spun de la inceput ca singura asemanare cu reteta din revista este decorul.

Tarta mea de fructe a fost pregatita pentru doi copilasi de 3 si 5 ani (copilasii unor prieteni buni care au venit la noi in vizita), asa ca am preferat sa fac un blat usor, tip pandispan, iar in loc de gem ca suport pentru fructe (cum era in reteta) am folosit crema pentru tarte cu fructe de la Dr. Oetker.

Deci, iata ce ingrediente am folosit:

Pentru blat:
5 oua, 5 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 2 linguri ulei, o lingurita coaja de lamaie, un pliculet zahar vanilinat.

Pentru crema: 2 plicuri Crema pentreu tarte cu fructe de la Dr.Oetker, 500ml lapte, o lingurita coaja de lamaie, o lingurita zeama de lamaie.

Pentru decor:
3 fructe kiwi curatate si feliate, 6-7 jumatati de piersica din compot, doua felii dintr-o banana, doua cirese confiate, 3 crengute de patrunjel fara frunze, un pliculet gelatina de la Dr. Oetker.

Cum am procedat:
Am preparat blatul astfel: Am separat galbenusurile de albusuri. Am batut galbenusurile cu doua linguri de ulei.
Am mixat albusurile spuma tare (cu un praf de sare) apoi am adaugat cele 5 linguri de zahar si zaharul vanilinat si am mixat pana s-a topit zaharul. Am adaugat galbenusurile peste albusuri, cele 5 linguri de faina si coaja de lamaie si am omogenizat compozitia.

Am pregatit tava de tarta astfel: am uns-o cu margarina si am presarat faina pe toata suprafata, apoi am rasturnat compozitia in tava. Am introdus tarta in cuptorul preincalzit si am lasat-o la foc potrivit cca 15 minute, dupa care am verificat daca s-a copt. Dupa inca 5 minute am scos-o si am lasat blatul sa se racoreasca in tava.

Intre timp am preparat crema, la rece, conform instructiunilor de pe plic. Am mai adaugat insa coaja si zeama de lamaie.

Apoi am pregatit decorul astfel:
Am pregatit o solutie gelatinoasa din pliculetul de la Dr.Oetker (conform instructiunilor de pe plic), dar in loc de apa am folosit sucul de la compotul de piersici. Am curatat si am taiat felii fructele de kiwi si banana si le-am cufundat in solutia gelatinoasa racita, pentru ca fructele sa-si pastreze prospetimea.

Dupa ce s-a racit blatul, l-am umplut cu crema de vanilie si l-am decorat cum se vede in fotografie.


Pentru mustati am folosit crengute de patrunjel, insa acestea nu au fost consumate :).
Copiilor le-a placut tare ideea si au mancat cu placere pana la ultima feliuta.

4 comentarii:

kris spunea...

tare dragulet! :-)

Edith spunea...

ce idee super, foarte fain arata cu atatea culori... :)

Mirela spunea...

Zilele trecute am facut si eu aceasta tarta dupa reteta dvs,mi-a iesit foarte gustoasa.

Anonim spunea...

arata f. bine, dar n-am inteleg de ce a trebuit sa folosesti budinca la plic, mi ales ca-l faceai pentru niste copii atat de mici;am si eu 2, de 3 si 5 ani ,si fac destul de des tarta asta, dar fac crema pasticera in casa, din 4 galbenusuri, 500 ml lapte, 2 linguri de faina si 2 de zahar, usor si rapid de facut.
Te-am "descoperit" azi, felicitari, faci lucruri tare frumoase.
sarbatori fericite!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase