Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

09 martie 2010

Turnul Babel cu garnitura de cartofi taranesti

Week-end-ul trecut am reprodus aceasta friptura delicioasa la care - asa cum imi este felul - am mai facut unele modificari. Pot spune ca a iesit PERFECTA!

Iata ce am folosit pentru 4 turnulete:

4 felii de muschiulet de porc, 4 felii de piept de pui, o vanata, un dovlecel, doua rosii, 200g mozzarella, 4 ciuperci champignon, 4 rosii cerise, sare, piper, usturoi, ulei de masline, sos de soia, patru tepuse pentru frigarui.

Cum am procedat:

Am feliat muschiuletul de porc si pieptul de pui.
Am facut un sos din 2 linguri de ulei de masline, 2 linguri sos de soia, sare, piper si usturoi si am pus feliile de muschiulet si piept de pui intr-un bol impreuna cu sosul, la macerat, pentru cca 2-3 ore in frigider.
Intre timp am feliat vanata si dovlecelul, am presarat feliile cu putina sare si le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.
Dupa doua ore, le-am spalat si le-am uscat cu prosoape de hartie, apoi le-am uns cu ulei de masline cu o pensula si le-am fript pe gratar pe ambele parti, doar putin.
Am scos apoi si carnea si am fript toate feliile pe gratar.
Dupa aceea, am luat un vas termorezistent, l-am uns cu unt si am format turnulete folosindu-ma de betigase pentru frigarui, astfel: am asezat o felie de piept de pui, apoi una de vanata, una de dovlecel, una de rosie, una de mozzarella, apoi o felie de muschiulet, una de vanata, una de dovlecel, una de rosie, una de mozzarella, o ciupercuta, o bucatica de cascaval si am terminat cu o rosioara cerise, asa cum se vede in imagine.

Asa am format toate cele patru turnulete, apoi am introdus vasul termorezistent in cuptorul preincalzit si le-am lasat pentru cca 15-20 de minute, doar sa se intrepatrunda gusturile si sa se topeasca mozzarella.


Sfat: cand scoateti vasul din cuptor, nu scoateti imediat tepusele, asteptati sa se mai raceasca putin ca sa nu se incline turnuletele. Daca vreti sa serviti friptura fierbinte, atunci puteti pastra tepusele decorandu-le insa cu putin staniol in partea care iese din turnulet.

Le-am servit cu garnitura de cartofi taranesti, pentru ca asa a fost dorinta mesenilor, dar merg excelent cu legume coapte la gratar si sunt si mai sanatoase asa.

Au iesit excelente, va recomand sa le incercati.

20 de comentarii:

MihaeRa spunea...

Ce apetisant arata!!! Yamm!!!

La multi ani si o primavara frumoasa!

Daniela Addario spunea...

Dana, pai cu asemenea turnulete, ma ling pe buzute... Ce fac, vin in vizita la tine ?!
Frumoasa reteta, o salvez si cine stie, poate ma laud ca le-am facut, asta daca-mi ies frumoase ca ale tale.
Pupici !

Elena Toma spunea...

Ce frumoase turnulete! Si ce grozave la gust trebuie sa fi fost. Dana, sunt o minunatie si o sa le fac si eu, dar, cum ai zis, cu garnitura de legume, fara cartofi. Nu stiu daca o sa-mi reuseasca la fel de frumoase, dar o sa ma straduiesc.
Desi in Bucuresti e iarna in toata regula, eu iti doresc din toata inima o primavara frumoasa!

CamiWitt spunea...

Precis mai ai si unul pt. mine...yammyyy bun mai este. O seara placuta! Cami

Dana2dor spunea...

Multumesc, Miha! La multi ani frumosi si buni si o primavara insorita iti doresc!!!

Dana2dor spunea...

Danielutza draga, te astept cu drag in vizita, numa' sa-mi spui cand,ca sa fac mai multe:):)
Puuupici!!!

Dana2dor spunea...

Nu are cum sa nu-ti iasa la fel de frumoase, Elena, daca respecti cat de cat reteta si ordinea ingredientelor.
Multumesc de urare si eu iti doresc o primavara insorita si plina de bucurii!

Dana2dor spunea...

Cami, draga mea, din pacate le-au papat mesenii mei pe toate, da' fac iute-iute altele daca e nevoie:):)
O seara minunata iti doresc! Paaaa!
Dana

Unknown spunea...

Parca-s frigarui. Arata yammiiiiiiiiiiiiiiiii.

Bir Dut Masalı - nUnU spunea...

looks great vegetables
very delicious.

MihaeRa spunea...

Te asteapta cateva premii la mine pe blog;)!
O seara faina iti doresc!!!

Dana2dor spunea...

Sunt mult mai bune decat frigaruile, Laura, pentru ca asezate pe verticala, straturile isi transmit mai bine aromele de la unul la altul si sunt mai gustoase.

Dana2dor spunea...

Thanks for visiting, Birdutmasali:)
these towers are really delicious:)

Dana2dor spunea...

Multumeeeeeesc, Miha!
Le voi ridica cu placere.
O seara faina si tie, puuuup!

Momo spunea...

foarte ingenioase si delicioase turnuletele!

dana spunea...

N-am rezistat aspectului si a fost musai sa le fac!!!!!!! Sunt bune, buune, buuune!!!
si dovada: https://picasaweb.google.com/blogneoriginal/Diverse#5576036842922444450 (nu stiu daca e voie sa pun link-ul, daca nu e voie imi cer scuze)!
O saptamana placuta!!!

justine spunea...

Arata nemaipomenit si cred ca si gustul este pe masura.
As dori acordul tau in a descarca aceasta reteta si poza doar ptr uz personal (in familie).
De ceva vreme am inceput sa diversific bucataria familiei mele si, cautind retete pe net am dat de reteta ta care....... n-am cuvinte.
Desi nu am incercat-o inca din ce am citit si vazut (poza) cred ca va iesi delicioasa.
De aceea iti cer permisiunea de a prepara reteta.
Cu mii de mutumirii,
Monica

Dana2dor spunea...

Pentru asta am facut blogul, Juatine, ca sa se inspire lumea din el. E o friptura spectaculoasa si deloc complicata. Sunt sigura ca-ti vA iesi bine.

Antonina spunea...

Cat e de apetisant!! plin de culoare si arome!! o sa-l fac si eu cu siguranta! o saptamana minunata!

Mirabela spunea...

aceasta fripturica a stat si pe masa mea la inceputul anului desi toata lumea zicea ca e satula nu au putut rezista :)) o sa o refac azi :P

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase