Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

25 ianuarie 2011

Salata cu felii de caracatita - Sliced Octopus


Am gasit la Kaufland caracatita congelata, asa ca am luat un pachet, pentru un mic rasfat culinar.
Intrucat sunt intr-o perioada de alimentatie controlata, m-am gandit ca ar fi foarte potrivita daca as integra-o intr-o salata sanatoasa si satioasa.

Mod de preparare:

Se decongeleaza si se spala foarte bine, apoi se fierbe cca 35-40 de minute in apa clocotita. In apa se adauga cateva foi de dafin, boabe de piper si putina sare. Se incearca cu furculita care trebuie sa intre usor si, dupa ce a fiert, se scoate din apa, se lasa sa se racoreasca putin si se taie felii.

Pe un platou / farfurie, se aseaza felii de ardei gras, rosii, castravete si deasupra felii de caracatita. Se stropeste cu putin ulei de masline/susan si putin sos de soia si se serveste cu pofta.


Va doresc tuturor o seara tihnita!

7 comentarii:

Lia spunea...

Caracatita,am mancat la greci si imi place .
Nu stiu de ce nu am cumparat niciodata ,sa incerc si eu acasa o reteta.
Mi-ai dat o tema de gandire.
Pup Danutza.

felis spunea...

Interesant arata!!... Caracatita nu am mai mancat pana acum... poate imi fac curaj

Miha spunea...

Frumoasa prezentare!

pansy spunea...

imi plac fructele de mare asa ca si caracatita ta trebuie sa fi fost tare gustoasa !

Dana2dor spunea...

@ Si eu tot la greci am mancat prima data, Lia!
E bunuta tare, dar al meu nu prea se omoara dupa peste si fructe de mare, asa ca le prepapar ocazional, mai ales cand avem musafiri.

@ Fa-ti curaj, Felis, ca merita!

@ Multam, Miha :)

@ Si mie, Pansy, incearc-o si ai sa vezi ca iti va placea!

Momo spunea...

foarte bine arata !

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase