Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

02 martie 2009

Meniu de Martisor

Ieri, 1 Martie, i-am avut pe copii la masa, pentru ca i-am invitat dar si pentru ca, asa cum m-a obisnuit in fiecare an, fiul meu mi-a adus martisorul asteptat, un pestisor de argint, simbol dedicat zodiei mele, spre a-mi intregi colectia.

Trebuie neaparat sa va spun ca de la sotul meu am primit un martisor mai consistent, un dar la care nici nu speram, dar pe care mi-l doream cu ardoare. Voi pregati un post separat cu imaginile surprinse de sotul meu in momentul despachetarii minunatului martisor.

Iar acum va foi prezenta meniul zilei de 1 Martie. Unele dintre feluri au mai fost postate pe blog si asta pentru ca, la randul meu, am indeplinit niste dorinte, daruindu-le celor dragi martisoare culinare :)

Deci.... Am avut ca aperitiv Cartofi umpluti cu ciuperci, gratinati cu cascaval afumat si rosioara cherise:


apoi o Ciorbica de salata verde (preferara nora-mi dar iubita de toti) acrita cu bors si dreasa bine cu ou si smantana (reteta aici)


Crap la cuptor cu garnitura de cartofi natur (pentru mine si nora-mea);


Pulpa de curcan la tava cu piure de cartofi si salata de muraturi (pentru fiul si sotul meu);
iar la desert acest minunat Tort diplomat cu piersici, capsuni si kiwi, cu muuulta frisca:


Retetele preparatelor si fotografiile suplimentare le voi posta in cel mai scurt timp.

Un comentariu:

Geta spunea...

Sunt impresionata de meniurile tale de sarbatoare! Si mie imi place sa decorez mancarea si recunosc ca m-am inspirat de cateva ori (dupa ce am descoperit blogul tau)din meniurile si mai ales decoratiile tale iar cei din familie (cei doi baieti si nurorile, ca sotul nu mai este printre noi) si colegii de birou au fost impresionati. Regret ca nu stiam de acest blog in iulie 2008 cand am avut nunta baiatului mic si cand a trebuit sa pregatesc un bufet rece pentru cca 60 de invitati. In incheiere iti doresc multa sanatate, sa mai faci multe lucruri frumoase si bune si indraznesc sa-ti trimit si eu (daca ma descurc, pt. ca abia acum ma chinui sa-mi fac si eu un blog)un martisor dulce din cele facute de mine:[IMG]http://i720.photobucket.com/albums/ww210/gecuza/MARTISOARE%20DULCI/PICT7609.jpg[/IMG]

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase