Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 ianuarie 2009

Tortulet panacota cu multe fructe


detaliu...Acest tortulet dragalas si racoros l-am pregatit ca desert pentru copiii mei care au venit la noi la masa de pranz in week-end.

Iata ce am folosit:

10 piscoturi

Crema:
250g smantana dulce
3 linguri zahar pudra
1 pliculet zahar vanilinat
1 pliculet gelatina
100ml apa

Decor:
100g frisca
Fructe:
4 capsuni
1 kiwi
1 carambola
5 cirese de pamant

Cum am procedat:

Am format mai intai din rola de folie de aluminiu alimentar un inel cu diametrul de 13cm si inaltimea de 10cm, prin impaturiri succesive.

Am pregatit piscoturile astfel: am taiat la un capat 7 buc., iar 3 buc. le-am taiat in bucati de cca 1 cm latime.

Am pus intr-un bol gelatina la inmuiat cu 4 linguri de apa rece.

Punem apoi la foc moale smantana intr-o cratita, adaugam zaharul pudra si pliculetul de zahar vanilinat si amestecam continuu pana se topeste zaharul. Cand smantana a dat in clocot luam cratita de pe foc si adaugam gelatina dizolvata. Daca s-a intarit o diluam pana devine fluida inainte de a o adauga. Amestecam pana se incorporeaza uniform si continuam sa amestecam pana se racoreste compozitia. Eu am pus vasul in alt vas cu cuburi de gheata pentru a grabi racirea.

Bagam apoi la frigider pentru cca 3 ore.

Dupa trei ore, incepem sa formam tortuletul astfel: punem inelul format din folie de aluminiu pe o farfurie si tapetam in interior cu piscoturi, asezandu-le cu partea taiata in jos, presaram in centru bucati de piscoturi, apoi turnam un strat de crema, peste crema punem cubulete de fructe, apoi iar bucati de piscoturi, crema si cubulete de fructe.

Nu umplem complet turnuletul, lasam libere varfurile piscoturilor cam 2cm. Adaugam apoi frisca si decoram cu fructe, fiecare dupa imaginatie si-l dam la rece, preferabil, de pe o zi pe alta.


N-am reusit sa fotografiez si sectiune.... va dati seama din ce motive :)

16 comentarii:

Paradis spunea...

Arata tare yami si frumos.Felicitari.

Amalia spunea...

Foarte frumos ti-a iesit tortuletul !

Dana2dor spunea...

Multumesc Paradis, pentru vizita si pentru felicitari :)
Copiii au zis ca a fost si tare gustos.
Eu sunt la cura de slabire si am gustat, oricum, din creme pe parcursul pregatirii, asa ca... asta a fost motivul ca l-am facut asa micutz :)...

Dana2dor spunea...

Bine ai venit pe la mine pe blog, Amalia :) si multumesc de apreciere.
Te pupik!

Anonim spunea...

Dana draga, pofteste si la mine in bucatarie :D

Cuisinette spunea...

Chiar arata leshinos de bine :))

Anonim spunea...

Imi place tot ce contine fructe...arata tare bine ,felicitari!

Dana2dor spunea...

Draga Mircea, am dat o raita pe la tine prin bucatarie... :)

Dana2dor spunea...

Draga Cuisinette, asa este, e buuuun taaare, dar ingraaaasa :), asa ca trebuie facut micutz de tot.

Dana2dor spunea...

Multumesc Lissa, pentru vizita si pentru felicitari :) si te mai astept pe la mine :)... Pa,pa!

Dana2dor spunea...

Draga Cuisinette, am fost pe la tine, blogul tau va deveni o adevarata enciclopedie culinara... Bafta multa!

Unknown spunea...

Imi face mare placere sa-ti vizitez blogul. De acea iti ofer, cu mult drag, ultimele premii.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Didona, atat pentru cuvintele frumoase si pentru premii!
Plec acu' sa ridic premiile !!!!

Pucebleue (Isabelle) spunea...

SUPERBE! Tout simplement.

Dana2dor spunea...

Merci beaucoup de vos commentaires, Isabelle :)

lauralaurentiu spunea...

Superb! Speechless...

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase