Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

06 august 2008

Briose marmorate

Astazi am pregatit pentru masa de seara niste spagheti bolognese cu sos Dolmio si pentru ca mi-a mai ramas ceva energie, m-am gandit sa prepar si niste briose.
Pot sa va spun ca au iesit excelente.
Sotul meu le-a laudat si mi-a dovedit cat de mult i-au placut devorandu-le cu pofta.

Si aici cateva cu mot de nuca, pe care s-au cam batut ai mei...
Asa le-am preparat:
Ingrediente pentru 12 buc.:
150g unt (sau margarina Rama pentru prajituri), 200g zahar, 3 oua, 200g faina, un pliculet praf de copt, un pahar lapte (200ml), 2 pliculete zahar vanilinat, un praf de sare, coaja rasa de la o lamaie, o lingura cu varf cacao.
Mod de preparare:
Se freaca bine untul cu zaharul, pana se omogenizeaza complet si arata ca o crema.
Se adauga apoi unul cate unul ouale intregi, se amesteca usor cu o lingura dupa fiecare ou, pana se integreaza in crema, apoi se adauga faina impreuna cu praful de copt nedizolvat, sarea, zaharul vanilinat, coaja de lamaie si laptele.
Compozitia trebuie sa iasa mai groasa.
Eu am mai adaugat in compozitie putina ciocolata neagra rasa.
Am pus in tava pentru briose cosuletele din hartie speciala pergamentoasa si le-am umplut pe jumatate cu compozitia rezultata. Am pastrat putin aluat in care am adaugat o lingura de cacao, apoi am adaugat din compozitia cu cacao cate o lingurita in centrul fiecarei briose. Si pentru ca mi-a mai ramas ceva compozitie cu cacao, am mai facut cateva briose ciocolatii.
Am pus tava la cuptorul preincalzit si le-am lasat cam 20 de minute. Dupa ce s-au racit putin, le-am presarat cu zahar pudra cu aroma de vanilie. Uneori mai folosesc si diferite glazuri cum ar fi de vanilie, de lamaie sau ciocolata topita


Au iesit minunate: pufoase si gustoase. Pacat ca nu le puteti simti si aromele imbietoare!

8 comentarii:

mihaela spunea...

dana ti-au iesit niste briose tare frumoase.si se vede cat de pufoase sunt.le-am trecut si eu pe lista sa le fac pentru iesirea la iarba verde,speram numai vremea sa tina in week-end cu noi.

pupici

Anonim spunea...

Mihaela, multumesc pentru vizita, trebuie sa faci multe briose pentru ca se vor consuma rapid... si ma rog sa tina vremea cu voi si sa aveti vreme buna in week-end.
pupici

kris spunea...

Poate le fac azi...e ceva timp ca n-am mai facut acesti gustosi "muffin".

Anonim spunea...

Buna,

Intai de toate vreau sa-ti spun ca am luat mai multe retete de la tine. I-am dat gata pe musafiri cu ele: painica arici, curcan in aspic, etc. Spune-mi te rog la ce temperatura coci briosele. Am incercat mai multe retete dar nu se coc la mijloc, raman crude. Am cuptor electric. Le-am copt si la 150-160 si la 180 dar tot asa raman. Se fac pe afara dar inauntru sunt crude. Mersi pentru retete.Anaina

Dana2dor spunea...

Buna Anaina,
Ma bucur tare ca ai preluat din retetele mele si i-ai dat gata pe musafiri.
Eu coc briosele cca 15 minute dupa ce am preincalzit cuptorul la 180.
E important si nivelul la care pui tava. Eu asez tava pe nivelul doi de jos in sus, sa fie in prima treime de jos a cuptorului. Daca o asezi mai sus se frige deasupra prea tare si nu se patrunde.
Incearca asa si vezi daca-ti ies.

Succes si spor la toate!

Anonim spunea...

Foarte aspectuoase si pufoase briosele tale.

nyko spunea...

Multam' pt reteta; am incercat alte 2 retete inainte sa fac reteta ta, dar am esuat.
Foarte bune au iesit cele cu reteta ta.
Am pus si niste dulceata de visine la mijloc, si vorba baietelului meu: mmmmm (yumy).
Un an nou cu sanatate!

Anonim spunea...

se pot pune si fructe de padure ???

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase