Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

11 octombrie 2008

Tortulet tiramisu

Am ramas datoare cu reteta pentru tortuletul tiramisu preparat o data cu Mousse-ul de ciocolata si ness:

Ce am folosit:
Doua pachete piscoturi - 200g/pac., 3 cutii Crema tiramisu, 600ml lapte, trei cesti cafea tare, 5 linguri coniac, doua lingurite praf de cacao si ciocolata pentru decor.

Cum am procedat:
Am pregatit crema conform instructiunilor de pe pachet, dar am mai adaugat o lingurita ness.
Am facut o cafea tare, am indulcit-o putin si am adaugat cinci linguri coniac Napoleon.
Am luat o forma de tort (cea in forma de inima a fost cea mai potrivita ca dimensiune pentru cantitatea de piscoturi si de crema) si am pus un strat de crema, apoi un strat de piscoturi inmuiate in cafea, apoi iarasi un strat de crema si al doilea strat de piscoturi si iarasi crema.
Am cernut apoi cacao peste ultimul strat de crema si am decorat tortul asa cum se vede in imagine.
La decorarea tortuletului n-am mai avut timp sa lucrez, asa ca am improvizat repede niste frunze cazute din ciocolata si am mai adaugat cateva cubulete de ciocolata din materia prima existenta pentru decoruri adevarate...
Pana au venit musafirii, am reusit sa facem si cateva poze... apoi am dat minunatiile la frigider ca sa aiba timp sa se racoreasca cat de cat pana la momentul servirii.

Aici o imagine macro:
Seara a fost minunata iar musafiri super-incantati.

9 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Dana m-ai lasat :-D !!! Niciodata dar niciodata nu am vazut un tiramisu atat de reusit si de aspectuos ca al tau!

Anonim spunea...

As putea sa-ti descriu si gustul, dar nu e frumos... pentru ca-mi placi si nu vreau sa-ti fac rau :)
Am sa-ti spun totusi un secret: intotdeauna gust din ce prepar si mai adaug cate ceva pana ce-mi place cum a iesit... ceea ce nu prea e bine, pentru ca se aseaza pe mine strat peste strat tot ce gust.

Ina Todoran spunea...

Vai tu Dana draga stii ce mult m-am ingrasat in ultima vreme? De cand cu concediul medical si implicit cu statul in casa am facut multe preparate si s-a tot depus grasimiuta pe soldulete... :-( asa ca voi intra la cura si la retete dietetice. Be aware! :-) Te pup!

Anonim spunea...

Dana, ce bine arata tortuletul tau, minunat, si pe langa asta este si un desert delicios!!

criss spunea...

Aoleuuuuu.....ma uciddd.
Cum reusesti sa ai atata rabdare?
Pupik.

Dana2dor spunea...

Multumesc Iulia, scuze ca iti raspund cu intarziere!
Da,Iulia, este desertul meu preferat pentru ca este usor si mai ales pentru ca are gust de CAFEA :)

Dana2dor spunea...

Criss draga, ma bucur ca-ti place, dar nu vreau sa te ucid :)
iar rabdare am pentru ca nu stau toata ziua in bucatarie si atunci cand o fac, o fac cu placere...
Te pupik si eu!

Anonim spunea...

BUNA ZIUA DOAMNA DANA VREAU SA VA SPUN CA AVETI UN BLOG MINUNE VA IUBESC MULT PT TOT CE FACETI PT NOI CA INPARTASITI CU NOI TOT CEI MAI BUN ,AM UITAT SUNT MARIA DIN SIRIA SI VA ADOR ,VA IUBESC PRIN DUMNEAVOASTRA EU FAC MAGIE PT FAM A MEA SUNTETI O DOAMNA MINUNE SA VA DEA D-ZEU SANATATE SI PUTERE DE MUNCA SA FI-TI SANATOASA FERICITA TOATA VIATA SA VA BUCURATI DE FAM SI DE COPIII SI DE NORA DE SOACRA AVETI CE SA MAI ZIC O FAM DE NOTA NU AM CUVINTE ...NU VA-TI GANDIT SA PUBLICATI RETETELE DUMNEAVOASTRA SA LE PUNETI INTR-O FOLIE FRUMOSA SI SA LE VINDETI EU VREAU SA LE CUMPAR ASA CUM SUNT PE BLOG FRUMOASE IMI PLAC LA NEBUNIE RETETELE SI TARE ASI VREA SA LE AM IN DULAP SA FIE CARTONATE FRUMOS SI SA LE AM PT CA VA IUBIM ,AM FACUT DE LA BLOG O GRAMADA DE RETETE SI MIAU IESIT DIN PRIMA DESI SA VA SPUN EU NU SUNT EXPERTA DAR CU DUMNEAVOASTRA AM REUSIT SA FAC ORI CE TIRAMISU OF OF O NEBUNIE CE MAI VA IUBESC ...SPER CA NU VAM DERANJAT VA PUP VA IUBESC ASTEPT SA CARTONATI RETETELE SI SA FIU PRIMA CARE CUMPARA VA PUP VA IUBESC MULT MARIA DIN SIRIA

Dana2dor spunea...

Draga mea Maria,
Iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si ma bucura nespus faptul ca retele mele au ajuns pe masa ta si ti-au placut tie si familiei tale.
Sigur ca m-am gandit sa scriu o carte cu cele mai gustoase retete, de fapt am si inceput sa o scriu, dar inca nu am reusit sa o termin din lipsa de timp. Cand voi reusi sa o termin si sa o public, te voi anunta cu drag.
Te imbratisez si te pup cu drag,
Dana

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase