Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

15 octombrie 2009

Tarte cu sunca si legume - varianta imbogatita


Ieri am reprodus aceasta Tarta cu sunca si legume intr-o varianta usor imbogatita si coapta in 4 forme de tarte cu diametrul de 10cm si o tava de 25x25cm.

Ce am folosit:

Pentru aluat:

celebra reteta Dr.Oetker pentru care ai nevoie de: 150g branza cremoasa de vaci (eu am folosit o crema de branza de la Angst), 6 linguri lapte, 6 linguri ulei, 1 lingurita sare, 300g faina si un plic de praf de copt.

Pentru umplutura:
o punga Amestec de legume mexicane (cu mazare, porumb si ardei gras rosu), un borcan ciupercute champignon feliate, 200g sunca de Praga taiata cubulete, un gogosar taiat cubulete, cateva masline fara samburi maruntite,6 oua, condimente (sare, piper, boia, oregano).

Cum am procedat:

Pentru aluat: am amestecat intr-un vas branza-crema cu laptele, uleiul si sarea. In alt vas am cernut faina impreuna cu praful de copt. Am incorporat apoi faina in amestecul de branza si am framantat usor pana s-a format aluatul si nu s-a mai lipit de maini.

Pentru umplutura: am inabusit putin ciupercutele feliate, amestecul de legume si gogosarul taiat cubulete apoi am lasat compozitia sa se racoreasca putin; am taiat cubulete sunca si am asezat-o intr-un bol; separat am batut oualele cu smantana si am adaugat in compozitie si cascavalul razuit; apoi am incorporat amestecul racorit, sunca si condimentele si le-am amestecat usor.

Am aprins cuptorul si am pregatit formele de tarte pe care le-am uns cu putin unt si le-am tapetat cu faina (si tava pe care am tapetat-o cu hartie de copt); am intins aluatul in strat uniform, l-am impus pe alocuri cu o furculita si am asezat deasupra aluatului umplutura; am mai presarat putin cascaval ras si le-am introdus in cuptorul preincalzit.

Aici o tarta scoasa din forma:

si aici tarta din tava mare - portionata:

Foarte gustoasa si aspectuoasa!!!

13 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bine arata ,imi inchipui ce buna e!

Jack T spunea...

Hallo Dana dragä,

Minunat !!
Numai Culorile astea superlative te satisfac total, de Gust nici nu mai vorbesc. Minunat!!
Presentarea ca de Obicei absolut superlativ. Compliment mare.

Cu drag Jacob

Unknown spunea...

Arata super, Dana! Felicitari!
Offf...cate as vrea sa incerc de pe blogul tau! Sper sa reusesc in cele din urma sa le fac! Te pup si iti multumesc pentru toate bunatatile pe care le impartasesti cu noi de fiecare data!

Dana2dor spunea...

@ Buna Anonim, chiar e tare buna!

@ Hello Jacob,
Asa este, le-am mancat mai intai cu ochii si abia pe urma le-am degustat...
Multumesc pentru complimente :)
O noapte linistita iti doresc!

@ Multumesc Iulia!
Si eu imi propun sa incerc o mie de retete si pana in week-end mai raman doar una-doua... asta daca nu intervine ceva in program si nu mai am timp sa gatesc...
Dar tot e mai bine decat sa nu stii ce sa mai faci, nu-i asa?
Te pupic si iti doresc o noapte linistita!

Momo spunea...

multumesc de vizite si vorbele frumoase!acum,ce sa zic,ca jacob a zis tot...o combinatie care binedispune ochiul,mintea si inima se aduna in tartele tale!pupici si un week- end placut!

gaby's blog spunea...

Mmmm, ce apetisant! aproape ca am vrut sa-ti fur una :) te asteapta sa le ridici doua premii. weekend placut!

LF spunea...

minunat! se noteaza si se presteaza.
pozele sunt super-extra-mega adevarate!

Anonim spunea...

mi se par foarte bune pentru o gustare la serviciu. vreau sa le fac insa citind ingredinentele nu am regasit smantana iar mai jos spuneti ca se bat oualele cu smantana.... cata smantana trebuie? Multumesc
Oana

Dana2dor spunea...

@ Alison, te pup si scuze ca-ti raspund abia acum :)

@ Gabi draga,multumesc pentru premii! Te puuup!

@ Multumesc Flori, sa-mi spui cum ti-au iesit, te rog! Puuuup!

Dana2dor spunea...

Ai dreptate, Oana :) Am omis smantana pentru ca face parte din adaosul meu la reteta initiala...
Am adaugat doua linguri de smantana la oua...
Spor la preparat si sa-mi spui si mie cum ti-a iesit si cat de tare ti-a placut!

Silvia spunea...

Draga Dana, intru direct in subiect, crezi ca as putea face reteta in forme de mufins? Vreau sa le fac pentru ziua copilului meu. Multumesc!

Dana2dor spunea...

Draga Silvia, pentru muffins cred ca ar trebui sa mai modifici cate ceva din reteta, intrucat aluatul din reteta mea este usor casant si sta bine intr-o forma intinsa.
Dar poti face un aluat de muffins sarat in care introduci diverse legume si mezeluri, dupa bunul plac.
Stiu ca aveam pe undeva o reteta, asa ca o voi cauta si o voi posta foarte curand.
Te pup si mult succes :)

Silvia spunea...

Multumesc mult pentru sfaturi, si astept cu interes reteta. Din meniu vor face parte si brotaceii, si gandaceii din rosii iar de ma incadrez bine in timp, voi incerca si painea arici... Trebuie sa-ti mai spun ca iti urmaresc blogul de cateva luni, si datorita retetelor si ideilor minunate esti in topul preferatelor mele. Iti doresc, toate cele bune!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase