Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 septembrie 2009

Paella - reteta traditionala din Spania



Ieri am avut pofta de ceva gustos si usor, aca ca am dat peste aceasta reteta si pentru ca aveam tot ce-mi trebuia prin congi, am preparat-o rapid.

Iata ce am folosit: o ceapa, 2-3 catei usturoi, 4 linguri ulei de masline, 1 lingurita sofran, 4 cescute orez, 1 cescuta supa de pui, 7 cescute apa (eu am folosit o cescuta de cafea de marime medie), un ardei gras rosu, cca 100g mazare, 5 ciupercute feliate, 1 lingurita zahar, sare, fructe de mare (o punguta de 250g) congelate..
Cum am procedat: am incins uleiul intr-o tigaie, am adaugat ceapa taiata marunt si usturoiul zdrobit. Le-am calit impreuna pana cand ceapa a devinit tanslucida. Am adaugat sofranul, supa de pui, ardeiul gras taiat julien, ciupercutele feliate si mazarea si le-am sotat. Am adaugat apoi zaharul si am amestecat din nou.
Apoi am adaugat orezul si apa si am lasat sa dea in clocot. Am sarat si piperat si am lasat sa fiarba cca 5 minute amestecand din cand in cand. Am adaugat fructele de mare si am lasat sa fiarba la foc mic, acoperit. Din cand in cand am mai amestecat.
Dacă orezul pare prea uscat, se mai adaugă apă. Dacă este prea zemos, se ia capacul şi se lasă să se evapore lichidul.

A iesit o bunatate!!!

2 comentarii:

Oana spunea...

Foarte bine arata si cred ca e bunaaaa.

Dana2dor spunea...

E bunaaa, Oana! E o mancare usoara si sanatoasa!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase