Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

18 septembrie 2009

Ghiveci de vara


Alaturi de ciorbita de curcan am mai preparat si acest ghiveci minunat din legume proaspete si congelate.
Iata ce am folosit:
2 cepe, 3 catei de usturoi, 3 ardei grasi divers colorati, o vanata, doi dovlecei, o punga de legume congelate cu mazare si porumb, o punga de legume congelate cu conopida, brocoli si morcovi, 6 rosii mari, 4 linguri ulei, sare si piper dupa gust, o legatura de patrunjel verde.

Si cum am procedat:
Am spalat si curatat legumele proaspete, apoi le-am tocat pe fiecare in parte si le-am lasat sa astepte in boluri.

Am pus o cratita de 4 litri pe foc cu 4 linguri ulei in care am inmuiat mai intai ceapa, apoi am adaugat ardeii grasi taiati fideluta, apoi legumele congelate. Am pus capacul, am lasat focul f. mic si am lasat legumele la inabusit pentru 15-20 minute, timp in care legumele congelate au lasat apa.

Intre timp am oparit rosiile ca sa le pot desprinde mai bine pielita, le-am tocat si le-am lasat sa astepte la rand :)

Dupa 20 de minute am adaugat si vinata si dovleceii, cubulete, am mai adaugat o cescuta cu apa si putina sare si am lasat din nou la foc mic vreo 15 minute, cand am verificat daca toate legumele au fiert suficient. Rosiile le-am adaugat abia dupa ce am constatat ca toate legumele erau suficient de moi. Apoi am gustat, am mai adaugat putina sare, piperul si patrunjelul tocat.

Si gata ghiveciul!

Pentru cine il prefera mai scazut, poate sa-l mai treaca si prin cuptor cca 30 de minute.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase