Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

13 septembrie 2009

Tortulet "Floricele pe campie"

Cand am preparat Prajitura mamei soacre, am facut in plus 3 foi cu cacao pe care le-am folosit pentru aceast tortulet vesel. Deci, pentru reteta de foi, gasiti indicatiile aici.


Ce am folosit pentru crema:
2 plicuri Crema pentru tarte cu fructe de la Dr. Oetker, 500ml lapte;

Pentru ornat am folosit: 150ml frisca (Creme patisserie de la Meggle), un ciorchine mai maricel de struguri fara samburi, cu bobul mai mititel si cateva fructe de macese confiate.

Cum am procedat:
Am preparat crema conform indicatiilor de pe plic, am separat boabele de struguri de pe ciorcine, le-am spalat bine si le-am taiat jumatati longitudinale cu un cutit bine ascutit.

Apoi am inceput montarea, astfel:
Am taiat foile in doua pe lung si au rezultat 6 foi de 13 x 26cm.
(La acest tortulet am folosit doar 3, asa ca au mai ramas 3 pentru o alta prajitura)
Am asezat in tava o foaie apoi un strat de crema in care am presarat jumatati de boabe de strugure, apoi alta foaie si alt strat de crema, iarasi jumatati de boabe de strugure si am terminat cu o foaie.

Am tencuit tortuletul cu un strat uniform de frisca si am ornat suprafata cu boabe de strugure si fructe de macese confiate asezate in forma de floricele, asa cum se vede in imagine:

Pe laterale am presarat cu nuca de cocos multicolora.

Tortuletul acesta a avut un succes deplin, atat ca aspect cat si ca gust. Chiar sotul meu a declarat ca nu se astepta ca gustul sa depaseasca aspectul.

O imagine cu sectiune:

si o felie pentru voi:

Pofta bunicica!!

5 comentarii:

LF spunea...

delicios si frumusel tare! macar o bobitza de strugure as vrea, daca ti-a mai ramas...

Dana2dor spunea...

Pentru tine, draga mea Flori, mai fac un tortulet una-doua :):)

Miha spunea...

Ce frumos l-ai ornat! Super idee!

Momo spunea...

minunat tortuletul cu "imprimeu floral"!esti o artista,definitiv!o saptamina minunata iti doresc!

Dana2dor spunea...

@ Multam, Miha!
Da, a fost, ca s-a terminat iute, dar sigur il voi repeta.

@ Multumesc, Alison!
Esti tu draguta :)
O saptamana excelenta si tieee!!!
Pup!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase