Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

17 septembrie 2009

Salata de varza rosie


O alta specialitate a soacrei mele este si aceasta salata de varza rosie. De cate ori ne ducem in vizita la ea ne pune intr-o sacosica un borcan cu aceasta salata minunata.
In consecinta, iarasi i-am cerut reteta ca sa v-o impartasesc si voua. De data asta am respectat-o si eu si n-am mai scos sau adaugat nimic...


Iata ce am folosit:
o varzuta rosie, nici prea mare, nici prea mica, o sfecla rosie, o bucatica de hrean, putin otet si sare.

Cum am procedat:
Am curatat varzuta, am taiat-o fideluta si am pus-o intr-un bol. Am curatat sfecla rosie si am razuit-o mare, apoi am asezat-o peste varza. Am curatat hreanul si l-am razuit - de data asta fin - si l-am asezat peste celelalte legume. Am stropit din belsug cu otet, am presarat putina sare si le-am amestecat bine.

Este o salata foooarte sanatoasa si gustoasa.

2 comentarii:

Mariana spunea...

Uite Dana:omul invata pina moare,nu am combinat niciodata varza rosie cu sfecla rosie!am sa incerc!
Cred ca e gustoasa!

Anastasia spunea...

felicitari soacrei :))buna tare!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase