Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

05 ianuarie 2011

La multi ani 2011 si o absenta motivata

 

Dragii mei, in primul rand va multumesc pentru vizitele si pentru mesajele voastre lasate pe tot parcursul anului 2010, dar si pentru urarile primite la cumpana dintre ani.

Va doresc si eu un an 2011 plin de dorinte implinite si multe, multe bucurii, un trai mai bun si multa, multa sanatate.

Asa cum ati observat, probabil, am lipsit o vreme din mijlocul vostru. Si tocmai in aceasta perioada prolifica din punct de vedere culinar.

Vina o poarta laptopul meu care, dupa doi ani de utilizare la maximum, a dat semne de oboseala. Minunatul meu laptop (cadou de la sotul meu) de care sunt de-a dreptul indragostita - atat de laptop cat si de sotul meu, daca asta ati vrut sa ma intrebati :) - a intrat in revizie generala, asa ca, de voie de nevoie, am intrat si eu intr-o scurta vacanta.... de scris.
Pentru ca in acest timp, viata s-a scurs normal, cu gateli, mese, musafiri, vizite si tot ce presupune perioada Sarbatorilor.

Acum laptopul meu este pregatit pentru o noua etapa de viata. Sunt fericita ca nu am pierdut nimic, nicio informatie pretioasa. Mi-am luat un hard extern, am salvat intreaga arhiva, apoi l-am reformatat si acum e ca si nou, numai bun de exploatat, asa ca voi incepe imediat sa va prezint cateva dintre preparatele care au stat pe masa noastra de Craciun si Anul Nou.

Inca o data La Multi Ani!!!

12 comentarii:

Momo spunea...

la multi ani,dana,un nou an plin de bucurii si impliniri,ca bucate frumoase stim ca o sa incinte ochii aici,la tine!
daca laptop-ul e sanatos,atunci asteptam cu nerabdare!

felis spunea...

La multi ani Dana!.. Un AN Nou mai bun si abia astept sa vad ce ai gatit...

Dana2dor spunea...

La multi ani si tie, Alison! Las' ca si tu ne incanti pe noi cu salatele tale delicioase, pline de culoare si savoare!

Dana2dor spunea...

La multi ani, Felis!! Acum pregatesc textele pentru postari :) Vin, vin acusica cu retetele!!1

Lia spunea...

Danutza,

Iti doresc

La multi ani !

Spor in toate,noroc,sanatate si inspiratie.

Te pupa cu drag,

Lia

P.S.

Arati fantastic in poza cu bradul. :)

Unknown spunea...

La multi ani Dana draga! Un an nou cat mai bun!
Bine ai revenit! Te asteptam!

Dana2dor spunea...

Multumesc, multumesc, Lia!!!!
Un an nou fericit si tie si spor la povestit, ca mare har ai :)

Dana2dor spunea...

Iulia draga, multumesc de urari! Sa ai si tu un an minunat cu cat mai multe dorinte implinite! Te pup cu drag!

Miha spunea...

Bine ai revenit!

Dana2dor spunea...

Miha, bine v-am regasit :)

Ela spunea...

Doamne Dana, icrele arata demential!Mi-ai facut o pofta si eu sunt si graviduta!Ajung acasa si ma pun pe treaba!Reteta este cea de la Icre de crap cu macrou afumat?
Ela

Dana2dor spunea...

Da, Ela, aceea e reteta. Sa ai spor si o sarcina usoara :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase